شماره هفت اسطوره‌ای رئال مادرید به کرونا مبتلا شد

شماره هفت اسطوره‌ای رئال مادرید به کرونا مبتلا شد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید با وجود تدابیر امنیتی شدیدی که در زمینه پیشگیری از ابتلا به کرونا در پیش گرفته اما از این ویروس در امان نمانده است. حالا رائول گونزالس بلانکو شماره هفت اسطوره ای رئال مادرید که در حال حاضر هدایت کاستیا را به عهده دارد، به کرونا مبتلا شده است.

به گزارش فوتبالی، در تست های اخیری که از اعضای تیم رزروهای رئال مادرید گرفته شده، مشخص شده که نتیجه تست رائول که در حال حاضر هدایت تیم رزروهای رئال یا همان کاستیا را در لیگ دسته سه اسپانیا به عهده دارد، مثبتشده است. بدین ترتیب رائول به قرنطینه رفته است و باید پروتکل های مربوط به کرونا را در پیش بگیرد.

رائول نمی تواند در بازی کاستیا و ختافه بی در هفته یازدهم گروه اول در لیگ دسته سه اسپانیا روی نیمکت بنشیند و امیدوار است که تا بازی مقابل ماخاداهوندا در روز دهم بهمن بیماری را پشت سر بگذارد و برگردد. تیم رزروهای رئال مادرید بیش از یک ماه است که بازی نکرده است. آخرین بازی آنها به 13 دسامبر و بازی مقابل اتلتیکو مادرید بی برمی گردد. 

بازیکنان کاستیا در روزهای آینده تست های بیشتری خواهند داد تا مشخص شود که تعداد کرونایی های تیم بعد از رائول افزایش پیدا نخواهد کرد. البته در تیم بزرگسالان رئال هم بازیکنانی نظیر میلیتائو، کاسمیرو، یوویچ و هازارد تجربه ابتلا به کرونا را دارند و حتی زیدان هم به خاطر مثبت شدن تست کرونای یکی از نزدیکانش به مدت 24 ساعت به قرنطینه رفت  تا این که نتیجه تست وی منفی شد.

4125