بیگی در گفت و گو با فوتبالی: جلالی هم بخواهد در چند پست بازی می کنم

بیگی در گفت و گو با فوتبالی: جلالی هم بخواهد در چند پست بازی می کنم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن نساجی امیدوار است این تیم بتواند به همراه مجید جلالی نتیجه بگیرد و آن ها بتوانند دل هواداران نساجی را که تنها دلخوشی شان این تیم است شاد کنند.

به گزارش فوتبالی، سعید بیگی در خصوص دیدار با شهر خودرو گفت: فاصله ما به آن ها خیلی نزدیک است و شرایط مان شبیه به هم است. امیدوارم با آمدن آقای جلالی نتیجه مورد نظر را بگیریم. ما برای سه امتیاز به مشهد آمده ایم. امیدوارم به این قضیه برسیم و دل هواداران را شاد کنیم.

او در خصوص جدایی  فاضلی از نساجی ادامه داد: جا دارد از آقای فاضلی تشکر کنم، او زحمات زیادی در این مدت کشید. ما از نظر فنی شرایط خوبی داشتیم ولی متاسفانه به دلیلی که نمیدانم چیست توپ‌های ما تبدیل به گل نمی شد.

هافبک نساجی در خصوص هدایت این تیم توسط مجید جلالی گفت: من کوچکتر از این حرف‌ها هستم که در مورد آقای جلالی صحبت کنم چون رزومه او مشخص و به آقا معلم معروف است، امیدوارم با آمدنش تیم را از این شرایط بیرون بیاورد و دل هواداران را شاد کند چون هواداران نساجی با این تیم زندگی می‌کنند و تمام دلخوشی شان همین تیم است. انشاالله تفکرات آقا مجید را در زمین اجرا کنیم و همراه با ۳ امتیاز باشد.

بیگی در پایان در خصوص بازی در پست های مختلف افزود: پست اصلی من هافبک دفاعی است، تقریبا پنج سال پیش با نفت مسجدسلیمان که صعود کردیم چنین شرایطی داشتم و در دفاع چپ و راست یا هافبک دفاعی بازی می کردم و امسال بعد از دو سال بازی نکردن در پست های مختلف به دلیل  شرایطی که پیش آمد و با صلاحدید آقای فاضلی در چند پست بازی کردم. اگر آقای جلالی  هم بخواهد همین کار را انجام می‌دهم. هافبک دفاعی به خط دفاع نزدیک است و بازیکن خودش را راحت‌ تر وفق می دهد و می تواند در پست های دیگر هم بازی کند. من هم خدا را شکر سابقه بازی در پست های مختلف را داشتم و فکر می کنم شرایط خوبی در این فصل داشته ام.

1234