مورینیو هم به بیل اعتماد ندارد؛ زیدان حق داشت؟

مورینیو هم به بیل اعتماد ندارد؛ زیدان حق داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - در تابستان گذشته، گرت بیل از رئال مادرید راهی تاتنهام شد چرا که زین الدین زیدان به او اعتقادی نداشت و نمی‌خواست که این بازیکن در تیمش باشد چرا که تا زمانی که گرت بیل در رئال مادرید بود، زیدان همواره او را نیمکت نشین می‌کرد و گاهی اوقات بیل حتی روی نیمکت هم نبود و کاملا سکو نشین می‌شد. اکنون به نظر می‌رسد که مورینیو هم چندان به او اعتماد ندارد.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام، از دورانی که در رئال مادرید حضور داشته و سرمربی بوده، به گرت بیل اعتقاد داشته است و به همین علت اکنون که بیل در مادرید جایی نداشت، او را به تاتنهام آورد تا بالاخره این بازیکن شاگرد مورینیو شود اما اکنون و پس از گذشت 4 ماه از زمانی که گرت بیل به تاتنهام رفته، هنوز هم به نظر می‌رسد که این بازیکن نتوانسته اعتماد مورینیو را جلب کند و عملکرد خوبی در باشگاه لندنی نداشته است.

بیل با گذشت 4 ماه از زمان آمدنش به تاتنهام، فقط در یک بازی لیگ برتری از ابتدا در ترکیب تاتنهام قرار گرفته است و نکته‌ی جالب تر اینکه بازیکن ولزی حتی یک بازی هم به طور کامل و 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور نداشته است.

1470