ابهام در نیمکت ذوب آهن؛ ابقای رحمان یا حضور الهامی؟

ابهام در نیمکت ذوب آهن؛ ابقای رحمان یا حضور الهامی؟

پایگاه خبری فوتبالی- ابهام در نیمکت ذوب آهن و کادر فنی این تیم ادامه دارد و تساوی روز گذشته این مساله را تا حدودی تشدید کرده است.

به گزارش فوتبالی، اوضاع این روزهای ذوب آهن چه در زمین و چه روی نیمکت وضعیت ثابتی ندارد و به نظر می رسد تساوی روز گذشته ذوب آهن مقابل نفت مسجد سلیمان ابهامات درباره سرنوشت نیمکت این تیم را بیشتر کرده است. 

تنش ميان رحمان رضایی و کادر مدیران ذوب آهن سوژه رسانه ها بود اما روز گذشته پیش از آغاز دیدار ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان تصاویری از رختکن ذوب آهن منتشر شد كه جواد محمدی مدیرعامل ذوب آهن در رختکن ذوبى ها حضور داشت و با بازیکنان و رحمان رضایی خوش وبش كرد و در واقع قدرى از اختلافات كاسته شد.

۲ هفته از اولتیماتوم ۵ هفته ای گذشت

اگر خاطرتان باشد باشگاه ذوب آهن چندی پیش در بیانیه ای اعلام کرده بود که رحمان رضایی باید در ۵ بازی آینده خود ۱۱ امتیاز کسب کند تا به نوعی ابقا شود که هم اکنون با گذشت دو بازی، تنها یک امتیاز از آن ۱۱ امتیاز کسب شده و طی دو بازی، یک شکست و یک تساوی در کارنامه رضایی ثبت شده است.

طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی، پس از دیدار ذوب آهن مقابل نفت مسجدسلیمان جلسه ای با محوریت همین موضوع در باشگاه ذوب آهن برگزار شده است که باید دید خروجی این جلسه چه خواهد بود. آیا به رحمان رضایی تا نیم فصل فرصت داده می شود یا گزینه جدید جایگزین وی خواهد شد‌.

ساکت الهامی، یکی از گزینه های هدایت ذوب آهن

طبق اخبار به گوش رسیده، ساکت الهامی یکی گزینه های هدایت ذوب آهن است که البته در حال حاضر مشغول سپری کردن دوران محرومیت خود است و ظاهرا به دنبال فرجام خواهی‌اش، احتمالا او می تواند از تاریخ ۵ بهمن ماه در لیگ برتر به فعالیت خود ادامه دهد. همانطور که مطلع هستید ۳ ماه محرومیت الهامی در تاریخ ۱۶ بهمن به پایان خواهد رسید و ۳ ماه دیگر به حالت تعلیق درآمده است و بدین ترتیب وی مشکلی برای فعالیت فوتبالى ندارد. ساکت الهامی فصل گذشته با تراکتور قهرمانی در جام حذفی ایران را کسب کرده و عملکرد نسبتا خوبی در لیگ برتر از خود نشان داده است.

گفتنی است که گویا مدیران ذوب آهن به دنبال تقویت کادر فنی ذوب آهن و کمک به رحمان رضایی نیز هستند از طرفی رضایی در نشست خبری پس از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان از مدیران ذوب آهن خواست کمبودهاى تیم را با جذب بازیکنان مناسب پر کنند و در واقع نیاز خودش را به چند بازیکن موثر و کلیدی اعلام‌ کرد که باید دید در نهایت چه خواهد شد و ماجرای رحمان رضایی با باشگاه ذوب آهن به کجا خواهد رسید.

9697