عکس؛ اولین جام کریستیانو رونالدو در سال 2021

عکس؛ اولین جام کریستیانو رونالدو در سال 2021

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس موفق شد با نتیجه‌ی دو بر صفر ناپولی را شکست داده و قهرمان سوپرجام ایتالیا شود. کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، شب خوبی را سپری کرد و گل اول تیمش را به ثمر رساند تا رکوردی تاریخی را برای خود ثبت کرده باشد. اکنون او به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال در بازی های رسمی شناخته می‌شود و اولین جام خود در سال 2021 را هم فتح کرده است.

به گزارش فوتبالی، سوپرجام ایتالیا اولین جام یوونتوس در فصل 2020/21 و اولین جامی است که کریستیانو رونالدو در سال 2021 فتح می‌کنند. انتظارات زیادی از رونالدو و یوونتوس وجود دارد که در این فصل بتوانند در لیگ قهرمانان اروپا و سری آ ایتالیا قهرمان شوند و باید دید که عملکرد آن‌ها به چه شکل خواهد بود و چه روندی را طی می‌کنند. فعلا رونالدو اولین جام خود در سال 2021 را به دست آورده است.

رونالدو سال 2021 را خوب شروع کرده است و با شکستن رکورد بیکان تبدیل به بازیکنی شده که بیشترین تعداد گل رسمی را در تاریخ فوتبال به ثمر رسانده است و اکنون اولین جام خود در سال 2021 یعنی سوپرکاپ ایتالیا را هم دشت کرد و باید دید که به جام های ارزشمند تری مثل سری آ و چمپیونزلیگ می‌رسد یا خیر.

1470