رونالدو: این جام به ما اعتماد به نفس می‌دهد/ می‌توانیم قهرمان سری آ‌ شویم

رونالدو: این جام به ما اعتماد به نفس می‌دهد/ می‌توانیم قهرمان سری آ‌ شویم

پایگاه خبری فوتبالی – کریستیانو رونالدو پس از قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا اعلام کرد یوونتوس می‌تواند برای قهرمانی در سری آ بجنگد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس توانست شب گذشته با درخشش ستارگانش ۲-۰ ناپولی را در چهارچوب بازی سوپرکاپ ایتالیا شکست دهد و به قهرمانی برسد. در این دیدار شرایط متعادل و به طور نسبی به نفع یوونتوس بود که رونالدو بالاخره در نیمه دوم قفل دروازه ناپلی‌ها را گشود و گل دوم هم در وقت‌های اضافه توسط موراتا زده شد.

رونالدو پس از پایان بازی به رای اسپورت گفت: بابت این برد خیلی خوشحال هستیم. شرایط سختی بود. مخصوصا اینکه زمین مسابقه خیلی بد بود اما توانستیم کارمان را انجام دهیم. رفتار متفاوتی نسبت به نمایش بدمان مقابل اینتر نشان دادیم.  آن دیدار گذشته و حالا یک جام مهم کسب کرده‌ایم. امیدواریم که این جام بتواند به تیم اعتماد به نفس زیادی بدهد تا در آینده با این اعتماد به نفس موفق شویم.

این جام، اولین جام پیرلو در دوران مربیگری‌اش بود. آیا یوونتوس می‌تواند به کورس قهرمانی در سری آ برگردد؟ رونالدو در پاسخ به این سوال گفته: میلان و اینتر خیلی قوی هستند اما باور دارم که تمام تلاش‌مان را برای حضور در کورس انجام می‌دهیم. شرایط برای ما سخت خواهد بود اما اعتقاد دارم که قهرمانی در سری آ برای ما ممکن است.

1101