تهی دست در گفت و گو با فوتبالی: ممکن است هفته بعدی ما ضرر کنیم/ کم امکانات ترین تیم هستیم اما غر نمی زنیم

تهی دست در گفت و گو با فوتبالی: ممکن است هفته بعدی ما ضرر کنیم/ کم امکانات ترین تیم هستیم اما غر نمی زنیم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن نفت مسجدسلیمان می گوید خیلی از تیم ها از جمله خودشان از داوری ضرر کردند و نمی‌توان در این خصوص چیزی گفت .

به گزارش فوتبالی، میثم تهی دست در خصوص تساوی نفت مسجد سلیمان مقابل ذوب آهن گفت: بازی خیلی سختی بود وذوب آهن تیم خیلی خوبی است .و با توجه به اینکه نتیجه نگرفته اند هم قسم شده بودند که این بازی را ببرند ما هم در بازیهای گذشته بیرون از خانه نتایج خوبی نگرفته بودیم ولی تفکرمان را نسبت به بازیهای بیرون از خانه عوض کردیم. ما قصد داشتیم اول بازی را حفظ کنیم و بتوانیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم و موقعیت های خوبی نیز داشتیم و در دو سه ضد حمله خوب می توانستیم بازی را ببریم ولی واقعیتش این است که یک امتیاز هم در اصفهان برای ما نتیجه خوبی بود. خدا را شکر ما توانستیم از یک بازی سخت با یک امتیاز بیرون بیاییم. 

این بازیکن در خصوص نظر کارشناسان داوری درباره اینکه گل ذوب آهنی ها که آفساید اعلام شد کاملا سالم بود ادامه داد: من نمی توانم زیاد در مورد داوری صحبت کنم چون شرایط به نوعی پیش می رود که امکان دارد هر هفته از این اتفاقات بیفتد و شاید هفته بعدی نوبت ما باشد شاید گل سالم بوده و داور آفساید اعلام کرده اما هفته های گذشته هم ما از داوری ضرر کردیم و برای همین زیاد نمی توان در این خصوص صحبت کرد.

وی در خصوص اینکه آیا فکرش را می کردند بتوانند رتبه پنجمی را در جدول کسب کنند گفت: شاید اول فصل روی چنین نتایجی حساب نمی کردیم اما همانطور که می بینید ما یک تیم جوان و با انگیزه هستیم و آقای حسینی هم کارش را بلد است و می داند که چگونه با جوانها کار کند سال گذشته هم من با او کار کردم و می دانستم که از نظر فنی توانایی اش را دارد که تیم به نتیجه لازم برسد.

تهی دست در پایان افزود: تنها چیزی که می تواند تیم ما را اذیت کند نبود امکانات است. شاید ما کم امکانات ترین تیم لیگ برتر باشیم و همه در جریان هستند زمین تمرین نداریم و دریافتی هایمان پایین است ولی تمام جوانهای ما به فکر پیشرفت هستند و من ندیدم که در این مدت کسی مصاحبه کند و غر بزند هدف همه ما پیشرفت است و اینکه بتوانیم نتایج بهتری بگیریم. مسجد سلیمان شهر خیلی مظلومی است و شاید ما یکسری از امکانات اولیه فوتبال را هم نداریم و مردم تمام دلخوشی شان همین تیم است امیدوارم که مسئولین کمک کنند.

1122