ابراهیم‌زاده در گفت و گو با فوتبالی: با سرنوشت ما بازی کردند/ شما بگویید ما مقصر هستیم؟

ابراهیم‌زاده در گفت و گو با فوتبالی: با سرنوشت ما بازی کردند/ شما بگویید ما مقصر هستیم؟


پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن ذوب آهن می‌گوید از لحاظ فنی عالی هستند ولی داوری ها به این تیم اجازه برد نمی دهد.

به گزارش فوتبالی، مسعود ابراهیم زاده در خصوص کسب تساوی ذوب آهن مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: ما موقعیت های خیلی زیادی داشتیم البته نفت هم موقعیت داشت اما نصف ما. واقعا خود هم نمی دانم چه بر سر تیم ما آمده ؟ هر بازی داریم می گوییم بازی بعدی می بریم، خودمان هم از این وضعیت خسته شده ایم و هرچه می زنیم به در بسته می خوریم.

او در خصوص قضاوت داوری و اینکه گل سالم ذوب آهن آفساید اعلام شده ادامه داد: اگر اشتباه یک دفعه اتفاق بیفتد می توان اسمش را همان اشتباه گذاشت اما ناداوری ها بارها در این فصل برای ما اتفاق افتاده است و نمی دانیم عمدی است یا غیرعمدی. گل سالم ما را دیروز آفساید اعلام کردند و این گونه با سرنوشت یک تیم بازی می کنند ما واقعا خوب کار کردیم و حتی گل هم زدیم و باید برنده میدان می شدیم اما بازهم داوری اجازه برد را به ما نداد و دیگر نمی دانیم تا کی باید این وضعیت را تحمل کنیم؟

این بازیکن با حمایت از باشگاه و کادر فنی خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه و همچنین سرمربی همیشه با بچه ها صحبت می کنند و ما از لحاظ روحی روی خودمان کار می کنیم تا اتفاقات تلخ را فراموش کنیم ولی در یک جایی آدم خسته می شود. وقتی که یک تیمی همه  جوره خوب بازی می کند و به دلیل مسائل داوری نتیجه نمی گیرد شما بگویید آیا تقصیر سرمربی یا بازیکنان است؟ ما خودمان به اندازه کافی تحت فشار هستیم و از یکسری دوستان همیشه در صحنه هم حرف می شنویم.

ابراهیم زاده در پایان در خصوص دیدار با نساجی مازندران افزود: دوئل بسیار حساسی است و دو تیم به معنای واقعی کلمه به امتیاز نیاز دارند. بازی در چمن مصنوعی واقعا برای ما دشوار است ولی چیزی برای از دست دادن نداریم.

۱۱۲۲