توکلی در گفت‌وگو با فوتبالی: گلم به پرسپولیس آفساید نبود/ با تیم فوق العاده با شخصیتی بازی داریم

توکلی در گفت‌وگو با فوتبالی: گلم به پرسپولیس آفساید نبود/ با تیم فوق العاده با شخصیتی بازی داریم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع آلومینیوم اراک می گوید دلیل خوشحالی هواداران تیمش این بود که آن ها توانستند نایب قهرمان آسیا را شکست دهد‌.

به گزارش فوتبالی، شاهین توکلی در خصوص پیروزی دو بر یک آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس   گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود و با وجود اینکه ما گل اول را دریافت کردیم ولی بعدش توانستیم خودمان را پیدا کنیم و به خود باوری برسیم که می توانیم پرسپولیس را شکست دهیم و این اتفاق هم افتاد و با تلاش بچه‌ها و زحمت کادر فنی به آن رسیدیم . 

او در خصوص گلی که به ثمر رساند ادامه داد: نوع گلزنی ما به شکلی بود که اگر دو مدافع پرسپولیس هم حضور داشتند باز هم این گلها را می‌زدیم. گلزنی به پرسپولیس خیلی لذت بخش است ولی ما کلا روی ضربات ایستگاهی خیلی کار می کنیم و در آن صحنه هم امید سینگ ارسال خیلی خوبی کرد و من توانستم تبدیل به گل کنم . 

این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا گلش آفساید بود یا خیر گفت: فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد ولی بالاخره کارشناسان بهتر می توانند در این باره نظر دهند اما من چنین احساسی نمی‌کنم . 

وی در خصوص خوشحالی طرفداران آلومینیوم در بیرون از ورزشگاه به دلیل برد مقابل پرسپولیس گفت: مردم اراک خیلی خوشحال بودند به هر حال ما تیم نایب قهرمان آسیا را شکست دادیم و آنها برای اولین بار بود که به اراک آمده بودند و بالاخره آلومینیوم تیم محبوب این شهر است ولی تماشاگران نشان دادند آلومینیوم با هر تیمی بازی داشته باشد طرفدار تیم شهر خودشان هستند.

توکلی در پایان در خصوص دیدار با تراکتور افزود: تراکتور تیم فوق العاده با شخصیتی است و طبق آنالیزهایی که کادر فنی نسبت به تیم ها انجام داده مطمئن هستیم که در این بازی هم می‌توانیم نتیجه خیلی خوبی بگیریم با اینکه بازی خیلی سختی است و در تبریز برگزار می‌شود اما به دنبال برد هستیم.

1122