خدایی در گفت و گو با فوتبالی: امیدوارم بازی نکردنم ربطی به اتفاقات پشت پرده نداشته باشد

خدایی در گفت و گو با فوتبالی: امیدوارم بازی نکردنم ربطی به اتفاقات پشت پرده نداشته باشد

پایگاه خبری فوتبالی- میلاد خدایی به خاطر شرایط نامطلوب ماشین سازی قبل از شروع فصل نقل و انتقالات از این تیم جدا شد.

به گزارش فوتبالی، میلاد خدایی در این باره گفت: عمده دلیل جدایی من یکسری مسائلی بود که  اذیتم میکرد و تصمیم گرفتم که از باشگاه جدا شوم و  توافق کردیم که هیچ کس ضرر نکند. یکسری مشکلات بود که جایی در برنامه‌های کادر فنی نداشتم و دلیلش را متوجه نشدم. امیدوارم نیمکت نشینی‌ام به دلیل  مسائل پشت پرده نباشد زیرا ما صادقانه آمده بودیم تا کار کنیم.

این بازیکن در پاسخ به اینکه چرا در زمان کادرفنی جدید ماشین سازی به او بازی نرسید ادامه داد: بعد از بازی با آلومینیوم اراک مشکلاتی پیش آمد و کادر فنی جدا شدند و آقای اخباری سرمربی موقت شد روزی که او آمد بنا به شرایطی که خودم متوجه نشدم  در لیست بازیکنانش نبودم ولی  همه می‌دانند دلیلش چه بوده است. 

این بازیکن اضافه کرد: بعد از اینکه مشکلات را دیدم متوجه شدم نمی‌توانم با آنها کنار بیایم و باشگاه با من همکاری کرد تا بتوانم جدا شوم.

خدایی در پایان در مورد وضعیت بحرانی ماشین سازی افزود: وضعیت ماشین سازی  از روز اول مشخص بود چون برای تیم بودجه کمی در نظر گرفته بودند  و می‌توان گفت که راه را از اول اشتباه رفتند و یکسری مسائل پیش آمد. درست است که بازیکنان خوبی داشتیم اما کمی بی تجربه عمل کردند ولی امیدوارم شرایط بهتر شود. واقعا مردم خوب تبریز و آذربایجان صمیمانه این تیم را  دوست دارند و امیدوارم شرایط برای ماندن این تیم ریشه دار مهیا شود.

1122