ابراهیم‌زاده در گفت و گو با فوتبالی: سجاد شهباززاده از همه خطرناک تر است

ابراهیم‌زاده در گفت و گو با فوتبالی: سجاد شهباززاده از همه خطرناک تر است

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن ذوب آهن که دربی چند شهر را تجربه کرده می گوید هر دربی شرایط خاص خودش را دارد.

به گزارش فوتبالی، مسعود ابراهیم‌زاده در مورد اینکه برد آن ها و باخت سپاهان قبل از دربی تاثیری در نتیجه این بازی خواهد داشت یا نه، گفت: صد در صد تاثیرگذار است . به هرحال پیروزی مقابل نساجی انرژی مثبت خاصی به ما داده است اما نباید مغرور شویم.تازه بعد از 12 هفته بردیم و باید به نوعی پیش برویم که بتوانیم به این موضوع تداوم ببخشیم . 

این بازیکن در پاسخ به این سوال که چند دربی را تجربه کرده است گفت: زمانی که در تبریز و در تراکتور و گسترش بودم دربی تبریز را تجربه کردم، زمانی که در صنعت نفت آبادان بودم با فولاد و استقلال خوزستان بازی کردم و الان هم که در اصفهان هستم بازی با سپاهان را تجربه می‌کنم . شرایط دربی‌ها متفاوت است و بردن و باختن یک تیم خیلی به چشم مردم آن شهر می آید.

مدافع سبزپوشان اصفهان درباره خطرناک ترین بازیکن سپاهان گفت: بازیکنان سپاهان همگی خطرناک هستند ولی سجاد شهباززاده با 11 گل زده  از همه خطرناک تر است.

وی در مورد اینکه تغییر مدیریت تاثیری در کار آنها دارد یا خیر گفت: ما که با باشگاه در ارتباط نیستیم فقط امیدوارم این موضوع به نفع تیم باشد. ما به این تغییر و تحولات عادت کردیم.

ابراهیم زاده در پایان در خصوص اینکه اگر نتوانند از دو بازی باقیمانده تا نیم فصل شش امتیاز بگیرند، آیا امیدی به ماندنشان در لیگ هست یا نه افزود: ما به ماندن یا نماندن فکر نمی‌کنیم. هر بازی سه امتیاز دارد. ما در نود درصد بازی ها می‌توانستیم برنده باشیم و موقعیتهای خیلی زیادی داشتیم . آنقدر تیم ها به هم نزدیک هستند که با دو باخت به انتهای جدول می روی و با دو برد به بالای جدول می‌آیی.

1122