یحیی بعد از تراکتور درباره آریا برزگر تصمیم می گیرد

یحیی بعد از تراکتور درباره آریا برزگر تصمیم می گیرد

پایگاه خبری فوتبالی- تکلیف مهاجم جوان پرسپولیس و تیم آینده اش، بعد از بازی فردایش مقابل تراکتور مشخص می شود.

به گزارش فوتبالی، چند وقتی است بحث جدایی آریا برزگر به صورت قرضی از پرسپولیس مطرح است. 

در یکی دو هفته گذشته ابتدا اعلام شد که سیروس پورموسوی سرمربی باشگاه صنعت نفت آبادان که مربی آریا در تیم ملی حوانان بوده است مهاجم جوان پرسپولیس را به صورت قرضی می خواهد اما بعد از آن گفته شد که یک باشگاه لیگ برتری پرتغال برزگر را می خواهد و کارهای رفتن این بازیکن به پرتغال در حال انجام شدن است.

حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که تکلیف نهایی برزگر برای جدایی قرضی از پرسپولیس و تیم آینده اش پس از بازی شاگردان یحیی گل محمدی مقابل تراکتور تبریز در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشورمان مشخص خواهد شد و قرار است که یحیی گل محمدی سرمربی قرمزها درباره این جدایی نظر نهایی خود را اعلام کند.

همچنان از کشور پرتغال به عنوان مقصد آینده برزگر یاد می شود و مقدمات سفر او به این کشور هم انجام شده اما ممکن است در آخرین دقایق بنا به دلایلی این نقل و انتقال رخ ندهد و برزگر به تیم دیگری برود. آریا برزگر هفته گذشته به همراه پدرش که مدیر برنامه های این بازیکن است در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و درباره جدایی او با ابراهیم شکوری و جعفر سمیعی گفت و گو کردند.هرچه هست برزگر به احتمال فراوان در نیم فصل دوم در پرسپولیس نیست و برای کسب تجربه و پیشرفت به تیم دیگری می رود.

این در حالی است که یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس معتقد هستند برزگر بازیکنان مستعدی است اما برای بازی کردن در پرسپولیس هنوز تجربه لازم را ندارد و برای کسب تجربه باید مدتی را به صورت قرضی در تیم دیگری بازی کند و پس از آن به پرسپولیس برگردد.

7655