هخامنش: تراکتور از غیبت پُرشورها ضربه شدیدی خورد/ پرسپولیس شکست‌ناپذیر نیست

هخامنش: تراکتور از غیبت پُرشورها ضربه شدیدی خورد/ پرسپولیس شکست‌ناپذیر نیست

پایگاه خبری فوتبالی- وفا هخامنش مدافع میانی تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد این تیم توانایی برتری مقابل پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر را دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، وفا هخامنش در مورد آخرین وضعیت تیمش قبل از بازی با پرسپولیس گفت:‌ ما در بازی قبلی شکست تلخی خوردیم، این در حالی است که آلومینیوم اراک هیچ موقعیتی نداشت و روی یک پنالتی به گل رسید. در طرف مقابل تراکتور با بدشانسی موقعیت‌های زیادی را از دست داد. واقعاً حیف شد که سه امتیاز این بازی خانگی را نگرفتیم. با این حال بازی قبلی را فراموش کرده و حالا روی بازی با پرسپولیس تمرکز کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا تراکتور در بازی‌های خانگی نتایج خوبی نگرفته است؟»، خاطر نشان کرد: من معتقدم با غیبت هواداران دیگر بازی خانگی یا بیرون از خانه معنی ندارد، چون همه تیم‌ها در شرایطی برابر به میدان می‌روند. این وضعیت البته برای تراکتور اصلاً خوب نبوده و تیم ما از غیبت پُرشورها ضربه شدیدی خورده است. اگر ما از حمایت هواداران بهره می‌بردیم قطعاً نتایج بهتری می‌گرفتیم. البته تا الان هم بد نتیجه نگرفتیم و اختلاف زیادی هم با صدرنشین نداریم. اگر پرسپولیس را ببریم قطعاً شرایط ما در جدول بهتر خواهد شد.

مدافع تیم فوتبال تراکتور درباره دیدار تیمش برابر پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس همیشه تیم بزرگی است و ما بازی آسانی در پیش نداریم. البته تراکتور هم بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد، خصوصاً کاپیتان‌های تیم ملی که برای ما امتیاز بزرگی هستند. هر چند پرسپولیس تیم باکیفیتی است، ولی شکست‌ناپذیر نیست. ما تلاش می‌کنیم سه امتیاز این بازی را بگیریم تا آمار تراکتور در بازی‌های خانگی هم بهبود پیدا کند.

4731