اسدی در گفت و گو با فوتبالی: تیم های بزرگ به ما احترام می گذارند

اسدی در گفت و گو با فوتبالی: تیم های بزرگ به ما احترام می گذارند

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم جوان ماشین سازی یکی از زننده دو گل این تیم به پیکان بود و مانع از باخت تیمش شد.

به گزارش فوتبالی، محمد امین اسدی در مورد تساوی ماشین سازی مقابل پیکان گفت: ما دو بر صفر از حریف عقب افتادیم ولی موفق شدیم به فاصله چند دقیقه دو گل بزنیم و به بازی برگردیم . موقعیت های زیادی داشتیم و این نشان از کیفیت تیم ما دارد.. آقای اخباری تیم خوبی را شکل داده است و نظم و اتحاد در تیم ما روز به روز بیشتر می شود.

 او ادامه داد: مسلما در نیم فصل دوم قطعا خواهید دید که از قعر جدول جدا خواهیم شد و شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد. 

مهاجم سبزپوشان تبریز در مورد اینکه ماشین سازی در کامبک زدن در جریان بازی تخصص دارد گفت: ما در عرض سه دقیقه دو گل به پیکان زدیم. زحمت تمام بچه ها باعث شده من و پیمان گل بزنیم و بازی را برگردانیم تازه خیلی از فرصت های ما تبدیل به گل نشد. 

وی اضافه کرد: بعد از هر بازی که انجام می دهیم مربیان حریف اذعان دارند که جای ماشین‌سازی در قعر جدول نیست. شکل بازی ما خیلی خوب است و امیدوارم هر چه زودتر به جایگاهی که انتظارش را داریم برسیم . 

او در مورد صحبت  سعید اخباری مبنی بر اینکه تیمشان شبیه تیمهای در حال سقوط نیست گفت: اگر بازیهای ما را دیده باشید م دانید آنقدر خوب کار کرده‌ایم که تیم ما با تیمی که 20 امتیاز دارد فرقی ندارد. حتی از نظر بدنی و کارهای تیمی شاید از آنها بهتر باشیم. وقتی تیم های بزرگ بعد از بازی با ما به ما تبریک می گویند این موضوع همه چیز را ثابت می‌‎کند . 

اسدی در پایان در مورد دیدار پیش رو با صنعت نفت آبادان افزود: صنعت نفت آبادان روند خوبی داشته است. آنها نتایج خوبی گرفته‌اند و حق شان است که در بالای جول باشند.بازی سختی داریم ولی باید استارت بردهایمان را از این بازی بزنیم اگر بتوانیم صنعت نفت را ببریم روحیه می‌گیریم و در بازی های بعدی هم پیروز می‌شویم.

1122