ماشین سازی دومین قربانی آقای اوت انداز

ماشین سازی دومین قربانی آقای اوت انداز

پایگاه خبری فوتبالی- نادر محمدی پدیده جدید فوتبال ایران و باشگاه پیکان در بازی مقابل ماشین سازی با پرتاب‌های اعجاب انگیز خود باز هم روی گل خودروسازان تاثیر گذار بود.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن جوان که محصول آکادمی پیکان است، با تبحر خاصی اوت های بلند را روی دروازه حریفان پیکان پرتاب می‌کند و موقعیت های گل را برای تیمش ایجاد می‌کند، نادر محمدی که از نیم فصل گذشته و در روزهای پایانی از سوی عبدالله ویسی به ترکیب پیکانی ها اضافه شد، با پرتاب‌ اوت‌های عجیب خود فوتبال ایران را تحت تاثیر این حرکت عجیب خود قرار داده است، نمایشی که توسط مهدی تارتار، سرمربی پیکان نیز به خوبی مورد استقبال قرار گرفته و از آن علیه رقبا سود می‌برد.

محمدی روز گذشته و در بازی مقابل ماشین سازی با پرتاب های بلند خود روی شرایط بازی این تیم باز هم تاثیرگذار بود و با پرتاب بلند خود روی گل پیکان تاثیر مستقیم داشت تا بعد از گل گهر و علیرضا حقیقی ماشین سازی دومین قربانی اوت های ندر محمدی باشد.

نادر محمدی و اوت های بلند او تا اینجای کار دوگل و دو امتیاز برای خودروسازان به ارمغان آوردند و سایر گل ها و موفقیت‌های این تیم روی حرکات تاکتیکی دیگر و سایر توانایی های بازیکنان این تیم است.

با این حال این پرتاب‌های عجیب طی فصل جاری به موضوعی برای واکنش تیم‌های مختلفی که برابر پیکان به میدان می‌روند، تبدیل شده است، مطمئنا تارتار در ادامه فصل نیز با سود بردن از همین تاکتیک که برابر بیشتر حریفان نیز جواب داده، برنامه ویژه خود را طراحی خواهد کرد و باید دید در نهایت کدام تیم ها به عنوان قربانی بعدی اوت های نادر محمدی لقب خواهند گرفت.

7655