شاه علیدوست در گفت و گو با فوتبالی: از نساجی اخراج نشدم

شاه علیدوست در گفت و گو با فوتبالی: از نساجی اخراج نشدم

پایگاه خبری فوتبالی- روزبه شاه علیدوست که به تازگی از نساجی جدا شده است مفصل در مورد حواشی پیش آمده گفت و گویی انجام داد.

به گزارش فوتبالی،روزبه شاه علی دوست که با نساجی مازندران قطع همکاری کرده است در این خصوص گفت: در ابتدای کار جا دارد از علی امیری مدیر عامل نساجی که خودش استعفا داد تشکر کنم. به نوعی او فداکاری کرد. او می توانست به راحتی با زدن یکسری حرفها فشارها را از روی خود بردارد اما اینکار را نکرد و به هرحال این موضوع یک حرکت آموزشی بود.

او در همین باره ادامه داد: من فکر می کنم خانم اقدم و آقای سیف الله پور در باشگاه نساجی شاهد این موضوع هستند که من بعد از بازی با صنعت نفت آبادان به دلیل مشکلات خودم و شرایطی که به وجود آمده بود خواستار جدایی از این باشگاه بودم و دوست نداشتم این همکاری ادامه دار باشد ولی به من گفتند کمی صبور باش و تحمل کن تا در پایان فصل تصمیم گیری کنیم.بعد از سه باختی که آقای جلالی آورد اسم اخراج را روی این کار گذاشتند در حالیکه به نظر من این یک جدایی دو طرفه بود و اخراج نبود و برای اینکه فشار از روی تیم برداشته شود گفتند  5 نفر را اخراج کردیم. 

شاه علی دوست در پاسخ به این سوال که به فوتبال بازی کردن ادامه خواهد داد یا خیر گفت: یکی دو پیشنهاد دارم و در این هفته به آنها فکر می‌کنم. به خاطر شرایط شخصی خودم و با توجه به فرزند کوچکی که دارم ترجیح می دهم در تهران بازی کنم . 

وی در مورد ادعای برخی مبنی بر اینکه میانگین سنی خط هافبک نساجی بالا است گفت: یکی از مشکلات همین بود. می‌گفتند روزبه شاه علی دوست 35 سالش است مگر زمانی که من رفتم با نساجی قرارداد ببندم با شناسنامه شخص دیگری به باشگاه رفتم؟ یکی از مشکلاتی که باعث شد من درخواست جدایی بدهم همین بود ضمن اینکه من با آقای جلالی هم این موضوع را سربسته گفته بودم و باشگاه هم در جریان بود. با توجه به آماری که در GPS باشگاه وجود دارد در یکی دو بازی بیشتر از همه دویدم و همیشه میزان دوندگی ام بالا بود و با تمام توانمان برای این تیم تلاش کردیم ولی متاسفانه تحمل جوی که به وجود آمده بود برایم سخت بود ولی باز هم می گویم برای هواداران خوب نساجی احترام بسیار زیادی قائل هستم.

1122