پورموسوی در گفت و گو با فوتبالی: داوران با نیمکت‌های معترض قاطع برخورد کنند

پورموسوی در گفت و گو با فوتبالی: داوران با نیمکت‌های معترض قاطع برخورد کنند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی صنعت نفت از مدیران این تیم تقاضا دارد تا به قول‌هایشان عمل کنند تا این تیم بتواند با قدرت کارش را پیش ببرد.

به گزارش فوتبالی، سیروس پورموسوی در مورد شرایط صنعت نفت گفت: در 3 بازی اخیر دو امتیاز کسب کردیم و علیرغم اینکه مقابل سپاهان یکی از بهترین بازی‌هایمان را انجام دادیم اما در خانه باختیم. در مقابل مس رفسنجان 5 بازیکن اصلی مان را در اختیار نداشتیم و فکر می کنم یک امتیاز خوب بود و در بازی فولاد با توجه به اینکه  یک بر صفر جلو بودیم متاسفانه کم تجربگی داور باعث شد شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که امتیازات تقسیم شود و شما مشاهده کردید که هر دو تیم نسبت به تصمیمات داور معترض بودند.

او در همین باره ادامه داد: در دقیقه 50 بازی با فولاد موسی کولیبالی باید اخراج می شد ولی اشتباهات داوری جزیی از بازی است و ما همواره کمک می‌کنیم که داوران با آرامش کارشان را جلو ببرند ولی آنها باید خودشان هم تلاش کنند و اینکه فقط ما بخواهیم حمایت کنیم فایده ای ندارد. یکی از گلایه های من در این فصل این است که داوران با بعضی از نیمکت ها مهربانانه‌تر برخورد می‌کنند تا جایی بازی از دست شان خارج می شود. من نمی‌دانم چرا برخوردی با نیمکت های متخلف نمی شود . من از شخص یا اشخاص خاصی هم اسم نمی برم و منظورم کلی است . بعضی اوقات به ما می گویند اگر شما اعتراض کنید داوری 50 – 50 سوت می زند ولی قضاوت باید عادلانه باشد و ما به عنوان کادر فنی باید به تصمیمات داور احترام بگذاریم. این که ما بخواهیم سرصدا کنیم تا تاثیر بگذاریم خوشایند نیست و داوران باید شجاعانه با نیمکت‌های معترض برخورد قاطع کنند.

سرمربی صنعت نفت آبادان در مورد اینکه چه هدفی برای تیمش در لیگ بیستم تعریف کرده،گفت: ما می خواستیم امسال یک تیم مدعی جمع کنیم، تیمی که در حد و نام صنعت نفت آبادان باشد . چون صنعت نفت آبادان یکی از تیمهای قدیمی و ریشه دار کشور ما است و مردم آبادان عاشقانه این تیم را دوست دارند و این تیم را جزئی از خود حساب می کنند و همین باعث می شود ما با تمام سختیها و مشکلات بخاطر شادی مردم تلاش کنیم و تمریناتمان را به بهترین شکل پیش ببریم.

پورموسوی درباره دیدار با ماشین سازی در هفته 15 خاطرنشان کرد: من 3 بازی اخیر ماشین سازی را دیدم و می دانم که مستحق برد بود و خوب فوتبال بازی می‌کنند و با توجه به اینکه قعرنشین جدول هستند انتحاری بازی می کنند و این موضوع کار ما را سخت می کند . آنها بی محابا حمله می کنند ولی با توجه به اینکه در 3 هفته اخیر نتوانستیم امتیازات دلخواهمان را بگیریم با هدف بردن وارد زمین می‌شویم و با احترامی که برای ماشین سازی و کادر فنی و هوادارانش قائل هستیم ان شاء ا... بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

پورموسوی در پایان در مورد اینکه آیا مشکلات مالی صنعت نفت حل شده یا خیر افزود: هفته آینده نیم فصل تمام می شود و ما به همه بازیکنان قول داده بودیم که مطالباتشان را پرداخت کنیم تا بتوانیم تیم را تقویت کنیم. به هرحال ما هم مثل تمام تیمها نیازمند این هستیم که نقاط قوت را بیشتر و نقاط ضعف را برطرف کنیم . واقعا نیم فصل دوم شرایط دشواری دارد و امتیاز گیری به راحتی اتفاق نمی‌افتد. امیدوارم مسئولین قولهایشان را عملی کنند و ما با چشم ببینیم که این مشکلات برطرف شده است.

1122