آذری: در صورت صعود به مرحله گروهی با چالش جدید روبرو می‌شویم

آذری: در صورت صعود به مرحله گروهی با چالش جدید روبرو می‌شویم

پایگاه خبری فوتبالی- سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد چالش احتمالی که پیش روی فولاد خوزستان خواهد بود با خبرنگار ما به گفت و گو پرداخت.

به گزارش فوتبالی، فولاد خوزستان برای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا درخواست میزبانی است و در صورت پیروزی برابر العین امارات در مرحله پلی آف، در گروه D با النصر عربستان، السد قطر و الوحدات اردن هم گروه می شود. این در حالیست که تیم های عربستانی چند سالی می شود که به ایران نمی‌آیند و بازی های تیم های ایرانی با نماینده‌های کشور عربستان در کشور ثالث برگزار می شود.

 آذری درباره اینکه با توجه به حضور تیم عربستانی در گروه، آیا امکان موافقت با درخواست میزبانی فولاد وجود دارد، گفت: «مثل سنوات قبل برای بازی با نماینده های عربستان با چالش جدید روبرو می شویم. ولی در مورد آن هم می شود چاره‌ای اندیشید.»

مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد برنامه های این باشگاه برای تقویت تیم در فصل نقل و انتقالات با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتش اظهار داشت: «به دلیل پرونده محمد بلبلی پنجره فولاد خوزستان بسته است. از دادگاه CAS درخواست کردیم و آنها از ما ادله جدید خواستند که چرا می‌خواهید نقل و انتقالات جدید داشته باشید. ما هم توضیحات دقیقی را داریم برای آنها ارسال می کنیم.»

وی ادامه داد: «عزیزانی که می گویند چرا بازیکن نمی‌گیرید موضوع بسته بودن پنجره نقل و انتقالات را ظاهرا فراموش کرده‌اند. بازیکنانی هم که در ابتدای فصل جذب کردیم با تلاش مجموعه فولاد خوزستان بود که موقتا پنجره باز شد و نقل و انتقالات انجام شد و الان دوباره پنجره بسته است.»

آذری در مورد اینکه احتمالا فولاد باید بدون خرید جدید در مرحله پلی آف به مصاف العین برود گفت: «بازیکن‌ها و کادر فنی در تلاش هستند که اگر نتوانستیم پنجره نقل و انتقالات را باز کنیم با همین تیم به مبارزه ادامه بدهیم.»

9697