ایران‌پوریان: توقعات از آلومینیوم نباید غیرمنطقی باشد/ سه تیم مدعی جدی قهرمانی هستند

ایران‌پوریان: توقعات از آلومینیوم نباید غیرمنطقی باشد/ سه تیم مدعی جدی قهرمانی هستند

پایگاه خبری فوتبالی- محمد ایران‌پوریان مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: این اولین سال حضور آلومینیوم در لیگ برتر است و نباید توقعات از این تیم غیرمنطقی باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمد ایران‌پوریان در خصوص شرایط فعلی این تیم و نتایج خوبی که آنها در هفته‌های اخیر گرفته‌اند گفت: خدا را شکر که نسبت به شروع لیگ وضعیت بهتری داریم و از همان اول هم بازیکنان و کادر فنی به این موضوع اشاره کردند که آلومینیوم نیاز به زمان دارد. خوشبختانه در این چند بازی هم عملکرد خوبی داشتیم و شکست دادن پرسپولیس و تراکتور هم روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان را بیشتر کرد.

وی در ارتباط با اینکه آلومینیوم دنبال چه جایگاهی در لیگ امسال است، تصریح کرد:‌ ما قطعا می‌خواهیم بهترین نتایج را بگیریم تا هواداران و مردم اراک را خوشحال کنیم، البته این اولین سال حضور آلومینیوم در لیگ برتر است و نباید توقعات از این تیم غیر منطقی باشد. قطعا هواداران هم همه چیز را درک می‌کنند اما ما تلاش می‌کنیم تا این روند خوب را ادامه دهیم.

مدافع آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که «کدام تیم در این فصل مدعی اول قهرمانی است؟» خاطرنشان کرد: من معتقدم که سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل هستند.

ایران‌پوریان در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: با حریف سرسختی روبرو می‌شویم که امسال نتایج خوبی گرفته ولی امیدوارم روند خوب ما ادامه داشته باشد و این بازی را هم ببریم.

4774