زهیوی در گفت و گو با فوتبالی: فولاد باعث شد من کنار بروم/ اگر من را نمی خواهند بگویند

زهیوی در گفت و گو با فوتبالی: فولاد باعث شد من کنار بروم/ اگر من را نمی خواهند بگویند

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن مس رفسنجان به دلیل حواشی پیش آمده در خصوص خودش بسیار ناراحت است و در این مصاحبه از خود دفاع می کند.

به گزارش فوتبالی، رحیم زهیوی که خیلی وقت است او را در ترکیب مس رفسنجان ندیده‌ایم دلیلش را اینگونه بیان می کند: من در مصاحبه های آقای ربیعی دیدم که میگوید زهیوی جز مصدومان ما است در حالی که من مصدوم نیستم. دنبال مدارکی هستم تا خیلی چیزها را بازگو کنم و این وسط اصلا آقای ربیعی مقصر نیست و فولاد خوزستان در این موضوع نقش دارد. به مربی ما زنگ زدند و بعد از یک روز از آن  تماس به من گفتند تو نباید تمرین کنی! 

او در همین باره ادامه داد: این داستان از روزی شروع شد که من برای سینا مریدی در اینستاگرام خودم پست گذاشتم. سوال من اینجا این است فولادی ها چه قدرتی دارند که می توانند بازیکن یک تیم دیگر را اخراج کنند؟ فولاد چه ربطی به مس دارد؟ به من تهمت زدند و من دنبال مدرک برای اثباتش هستم.

وی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: من هیچ گله ای از آقای ربیعی ندارم و تنها گله من این است که چرا شفاف سازی نکردند که برای چه من کنار گذاشته شدم؟ هواداران در این روزها به من زنگ می زنند و سراغم را می گیرند و من هم دیدم که باید از خودم حمایت کنم. اگر این مشکل حل نشود اتفاقات دیگری می‌افتد. من در بازی اول مقابل استقلال فیکس بودم و بعد از آن آقای ربیعی گفت که به تاکتیک من نمیخوری.

من بدون هیچ مشکلی تمریناتم را  انجام دادم و بعد از هفته هشتم دیدم هر کاری که انجام می دهم باز هم به من بازی نمی رسد و متوجه مصدومیت شدید از دست راست شدم و بعد از مدتی دکترهای تیم و چند دکتر متخصص گفتند که میتوانی تمرین بکنی و وقتی برگشتم آقای ربیعی گفت پیش چند متخصص دیگر برو و من هم این کار را انجام دادم و باز هم حرف های تکراری شنیدم و اینکه گفتند مشکلی نداری و می‌توانی تمرین کنی و همه بازیکنان شاهد این موضوع هستند.

زهیوی در پایان افزود: آقای ربیعی قبل از بازی با صنعت نفت آبادان گفت نباید در تمرینات شرکت کنی و من می دانم که از نظر تاکتیکی جایی نداشتم ولی  این دلیل نمی‌شود که با آبروی  بازیکن بازی شود، اگر من را به هر دلیلی نمی خواهند مستقیم بگویند اما تهمت زدن اصلاً کار درستی نیست.

1122