شاه‌علی‌دوست: جلالی می‌خواست فشار را از روی دوش خود بردارد بازیکنان را کنار گذاشت/ جدایی از نساجی با تصمیم خودم بود

شاه‌علی‌دوست: جلالی می‌خواست فشار را از روی دوش خود بردارد بازیکنان را کنار گذاشت/ جدایی از نساجی با تصمیم خودم بود

پایگاه خبری فوتبالی- روزبه شاه‌علی‌دوست هافبک پیشین تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد که به خواست خود از این تیم جدا شده و بحث اخراج او مطرح نبوده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، روزبه شاه علی دوست در مورد جدایی‌اش از نساجی گفت: در ابتدا باید از آقای علی امیری (مدیرعامل باشگاه نساجی) تشکر کنم، چرا که به نوعی خودش را در این تیم فدا کرد و به خاطر اینکه از نساجی حمایت کند. وی در یک مقطع می‌توانست سرمربی را برکنار کند تا فشارها را از روی دوش خود بردارد، ولی این کار را انجام نداد، چون نساجی برایش مهم بود. مسئله دیگر که باید در موردش صحبت کنم استفاده از کلمه «اخراج» است که در مورد ما به کار بردند. در این زمینه ایزد سیف‌الله‌پور (قائم مقام باشگاه نساجی) می‌تواند شهادت دهد که من با خواست خودم جدا شدم یا اینکه اخراج شدم. 
وی ادامه داد: به دلیل برخی مشکلات که برخی از آنها خانوادگی بود دوست داشتم جدا شوم و آقای سیف‌الله‌پور هم آنقدر شهامت دارد که صحبت‌های مرا تأیید کند. این در حالی است که خانم اقدم در باشگاه نساجی هم شاهد است که قصد داشتم جدا شوم. اینکه بعد از سه باخت چطور آقای جلالی بحث اخراج و کنار گذاشتن را مطرح می‌کند، دیگر دلیلش را نمی‌دانم. اگر جلالی یادش باشد قبل از بازی با ذوب‌آهن که در سالار دره تمرین می‌کردیم صحبت‌هایی با ایشان در مورد جدایی انجام دادم. حالا اینکه بعد از سه باخت بگوید برخی بازیکنان در حد نساجی نیستند، واقعاً عجیب بود و این صحبت‌ها نه در شأن جلالی بود و نه در شأن برخی بازیکنان.

هافبک پیشین تیم فوتبال نساجی قائمشهر همچنین خاطر نشان کرد: برای من جای سؤال دارد که چرا برخی مربیان باید قسمتی از پول‌شان را بعد از قبول هدایت یک تیم بگیرند و سپس یادشان بیفتد که برخی بازیکنان در حد یک تیم نیستند. این برای اولین بار نیست که جلالی بعد از شکست چند بازیکن را کنار می‌گذارد و شاید این یکی از شگردهایش است. البته من تأکید می‌کنم که اخراج نشدم و با خواست خودم رفت. من فکر می‌کنم جلالی می‌خواست بعد از سه باخت فشار را از روی دوش خودش بردارد و به همین خاطر بحث کنار گذاشتن بازیکنان را مطرح کرد.

شاه‌علی‌دوست در پاسخ به این پرسش که برای آینده چه تصمیمی دارد، خاطرنشان کرد: با چند تیم صحبت کرده‌ام و به‌زودی وضعیتم مشخص خواهد شد.

6641