رضایی در گفت و گو با فوتبالی: تا صبح از درد نخوابیدم

رضایی در گفت و گو با فوتبالی: تا صبح از درد نخوابیدم

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان ماشین سازی در برخورد با مدافع تیمشان هم باعث مصدومیت او شد هم خودش تا پایان بازی با درد در میدان حضور داشت.

به گزارش فوتبالی، محمدامین رضایی در مورد کسب پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود و ما مثل تمام بازی های قبلی خوب بودیم و زحمت کشیدیم. انشاالله در بازیهای بعدی هم برنده باشیم و این وضعیت خارج شویم.

او در مورد کسب اولین برد در نیم‌فصل ادامه داد: من فکر می‌کنم تا دقایق پایانی که گل زدیم بازی دست ما بود و دو موقعیت صد در صد ما تبدیل به گل نشد و طبیعی است که صنعت  آبادان در ده دقیقه پایانی فشار بیاورد چون عقب افتاده بود و انگیزه داشت نتیجه را جبران کند ولی ما توانستیم بازی را مدیریت کنیم.

دروازه‌بان ماشین سازی که در برخورد با بازیکن خودی ناخواسته باعث مصدومیت اتابک زارعی شد درباره این موضوع گفت: ضربه شدیدی به جفت پاهای من خورد. استوک بیت سعید به زانوی  راست من خورد و زانوی اتابک به قوزک پای چپ من برخورد کرد و خودم خیلی درد داشتم ولی هر جوری شد بازی کردم اما از درد تا صبح نخوابیدم. در آن صحنه توپ پشت دفاع بود و  هر سه ما سرعت زیادی داشتیم و داشتیم توپ را نگاه می‌کردیم برای همین برخورد شدیدی داشتیم و اتابک مصدوم شد. امیدوارم که مصدومیتش جدی نباشد. من با او صحبت کردم و گفت فعلا چیز خاصی نیست و باید ام‌ آر‌ آی بگیرد.

وی در مورد دیدار بعدی تیمش گفت: لیاقت ماشین سازی  بالاتر از این حرفها است و در خیلی از بازی ها مثل بازی با تراکتور و مس رفسنجان و بازی با استقلال باید به برد یا تساوی می رسیدیم اما شکست خوردیم. آقای اخباری میزان دوندگی بازیکنان را بررسی می‌کند و در هر بازی ما خیلی بیشتر از حریف می دویم. انشالله که این زحمات به نتیجه برسد و همینگونه ادامه دهیم و این روند را قطع نکنیم. ما خودمان را گول نمی‌زنیم، اگر ضعیف بودیم می گفتیم لیاقت ما نیست به بالای جدول برویم ولی واقعاً داریم خوب بازی می‌کنیم و امیدوارم شهر خودرو را هم ببریم. 

۱۱۲۲