رزاق‌پور در گفتگو با فوتبالی: امیدوارم تکلیف من را روشن کنند

رزاق‌پور در گفتگو با فوتبالی: امیدوارم تکلیف من را روشن کنند

پایگاه خبری فوتبالی-  ابوالفضل رزاق پور عملکرد بسیار خوبی در دیدار ماشین سازی مقابل صنعت نفت داشت و یک پاس گل هم داد تا روز خوبش تکمیل شود.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن در خصوص اولین پیروزی تیمش در لیگ بیستم گفت: صنعت نفت که در دو سه هفته اخیر نتوانسته بود نتایج خوبی بگیرد برای سه امتیاز وارد میدان شد ولی ما هم به خاطر نتایجی که گرفته بودیم؛ آخرین شانسمان بود که امیدمان را برای ماندن در لیگ زنده نگه داریم. خدا را شکر با یک بازی منطقی و حساب شده اولین برد را به دست آوردیم و با یک روحیه بهتر برای شروع نیم فصل دوم آماده شدیم. از ابتدای بازی تمرکز کردیم و توانستیم در بهترین زمان به گل برسیم و خدا را شکر اولین سه امتیاز را به دست آوریم.

این بازیکن در مورد عملکرد بسیار خوبش در دیدار با صنعت نفت آبادان که بهترین بازیکن زمین شد ادامه داد: در تمام بازی‌هایی که به میدان می‌روم  سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم تا اول به تیم و بعد به خودم کمک کنم. خدا را شکر از لحظه ای که وارد زمین شدم سعی کردم بهترین باشم. خوشحالم که توانستم نقشی در اولین برد تیم داشته باشم و یک پاس گل ۳ امتیازی دادم. فقط می‌توانم بگویم لطف خدا بوده و تلاش می‌کنم این روند خوب را  در بازی‌های بعدی نیز ارائه دهم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا ماشین سازی در لیگ برتر می‌ماند یا نه گفت: ماندن در لیگ از اینجا به بعد به خودمان بستگی دارد. ما تا الان مشکلمان اولین برد بود که در بهترین زمان به دست آمد. تیم ما از لحاظ روحی روانی شرایط نسبتا خوبی به دست آورده و امیدوارم که تیم را تقویت کنند. من نمی‌دانم کادر فنی چه تصمیمی دارد اما مطمئنم بهترین تصمیمات گرفته می‌شود. امیدوارم امتیاز ماشین سازی در لیگ حفظ شود تا شرمنده هواداران نشویم.

رزاق پور در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مشکلات تیم حل شود تا به شکل بهتری نیم فصل دوم را آغاز کنیم. از فصل گذشته تا الان در تراکتور و ماشین سازی مشکلاتی داشتم که زندگی شخصی و فوتبالی‌ام را تحت تاثیر قرار داد اما به خاطر علاقه ای که به تراکتور و مردم تبریز دارم سعی کردم حرفی نزنم که حاشیه‌ساز شود. الان هم نیم فصل تمام شده و درست است که از لحاظ نتیجه گیری خوب نبودیم اما خواستم زمانی حرف بزنم که عملکرد خودم خوب باشد. همه شاهد عملکرد من در شاهین و تراکتور بودند. به خاطر یکسری از مسائل که به خدا واگذار کردم قسمت نشد که در تراکتور بازی کنم. نه تنها مشکل من بلکه امیدوارم مشکل همه حل شود و تکلیف من از لحاظ فوتبالی مشخص شود. من سعی می کنم همیشه بدون حاشیه و با تمام توان کار کنم.

۱۱۲۲