آوخ در گفتگو با فوتبالی: اجازه دادم نقی‌زاده به جایم گل بزند!

آوخ در گفتگو با فوتبالی: اجازه دادم نقی‌زاده به جایم گل بزند!

 پایگاه خبری فوتبالی- از مهرداد آوخ می توان به عنوان تعویض طلایی مس رفسنجان نام برد. بازیکنی که هر وقت به زمین آمده یا گل زده یا پاس گل داده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن در مورد پیروزی دیروز تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی بسیار سخت و شش امتیازی بود. نیمه اول بازی در دست ما بود و خدا را شکر که به گل هم رسیدیم. در دقایق پایانی نیمه اول ذوب آهن چند موقعیت داشت که نتوانست تبدیل به گل کند اما در نیمه دوم آنها بهتر از ما شروع کردند و بیست دقیقه هم فشار آوردند و گل زدند ولی بعدش تغییراتی در تیم ما ایجاد شد. من و سجاد آشوری به زمین آمدیم و خدا را شکر بازی را گرفتیم. همه اینها به خاطر برنامه‌ریزی دقیق آقای ربیعی و کادرش اتفاق افتاد و می‌دانستیم که ممکن است ذوب آهن در دقایق پایانی  عقب‌نشینی کند. 

آوخ درباره پاس گلش به نقی‌زاده گفت: توپ را از دروازه‌بان حریف گرفتم و با اینکه می‌توانستم خودم آن  را تبدیل به گل کنم به علیرضا نقی‌زاده پاس دادم و اصلا از این موضوع پشیمان نیستم چون ما یک تیم هستیم و فرق نمی‎‌کند چه کسی گل بزند بلکه مهم کسب نتیجه است.

وی درمورد اینکه چرا هر وقت به عنوان یار تعویضی به زمین می آید یا گل می زند یا پاس گل می دهد این پاسخ را داد: در بازی هایی که از اول به میدان رفتم برای همبازیانم موقعیت درست کردم ما کسی نبود که از آنها استفاده کند و اگر این اتفاق می‌افتاد قطعا الان پاس گلهای بیشتری داده بودم اما خدا کمک کرد در بازی با ذوب آهن به عنوان یار تعویضی توانستم تاثیر گذار باشم.

آوخ در پایان در مورد دیدار با استقلال گفت: بازی بزرگی است و ما در خانه خودمان بهتر بازی می کنیم و به نتیجه‌گیری امیدوارم هستیم.

1122