اسلامی خواه: برای بابک مرادی کری می خوانم

اسلامی خواه: برای بابک مرادی کری می خوانم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم مس رفسنجان گفت که او در سالهای آتی و در فوتبال ایران، حرف های زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم مس در هفته پایانی لیگ برتر میزبان ذوب آهن بود. در دقایق پایانی بازی و در حالیکه بازی با نتیجه تساوی یک – یک دنبال می شد، ضربه ایستگاهی زیبای قائم اسلامی خواه منجر به گل دوم رفسنجانی ها شد و در ادامه نیز آنها گل سوم را وارد دروازه شهاب گردان کردند.

اسلامی خواه درخصوص بازی با ذوب آهن و پیروزی در این دیدار گفت: ذوب آهن هر جایی که در جدول داشته باشد، بازی با این تیم بسیار سخت است. چرا که بازیکنان بزرگی دارد و ما نیز اطلاع داشتیم بازی سختی در پیش داریم. خدا را شکر با تمرکز لازم توانستیم این بازی را برنده از زمین خارج شویم. خدا را شکر الان شرایط خیلی خوبی دارم و مهم تر از آن این است که تیم مس روند خوبی را در پیش گرفته است و امیدوارم این روند همچنان حفظ شود.

بازیکن مس درباره گلی که در دقایق پایانی وارد دروازه ذوب آهن کرد، گفت: روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه حساسی توانستم برای مس گلزنی کنم. من با بابک مرادی هم خانه هستم و اتفاقا قبل از بازی با او صحبت کردم و گفت که مطمئنم امروز گلزنی خواهی کرد. خدا را شکر تمرکزی که داشتم توانست در دقایق پایانی به من کمک کند. بیشتر از این خوشحالم که توانستم به تیمم کمک کنم. مهم موفقیت تیم است که پیروزی در این دیدار بدست آمد.

وی درباره اینکه نخستین گل مس در تاریخ لیگ برتر را به ثمر رسانده است و نام او در ذهن هواداران باقی مانده است، گفت: خدا را شکر این اتفاقات برای من رخ داد. آدم باید خوش سعادت باشد که این اتفاقات برایش بیفتد. خیلی خوشحالم که اولین گل تاریخ مس در لیگ برتر را به ثمر برسانم و آن گل را به مردم خوب رفسنجان تقدیم می کنم که امیدوارم مس بیشتر از اینها موفقیت شود و این تیم در سالهای آتی قطعا می تواند یکی از تیم های بزرگ فوتبال ایران باشد.

اسلامی خواه درباره بازی بعدی این تیم با مس که باید به مصاف استقلال بروند و اینکه آیا برای بابک مرادی کری می خواند یا نه، جواب داد: قطعا کری خوانی داریم و جزوی از فوتبال است و کسی حتی راضی به مساوی تیم خودش نیست. من و بابک انگیزه های زیادی داریم ولی امیدوارم تیم مس برنده این دیدار باشد.

وی در پایان گفت: از تمام مجموعه و کادرفنی خوب تیم مس رفسنجان تشکر می کنم و من در سالهای آتی و در فوتبال ایران حرف های زیادی برای گفتن دارم. از همه هم تیمی هایم تشکر می کنم. تمام موفقیت هایم اول بخاطر لطف خدا و سپس تلاش بچه های تیم بوده است.

7474