حمله فکری به مدیر بین‌الملل باشگاه استقلال: کاظم قیم در حد آبدارچی است

حمله فکری به مدیر بین‌الملل باشگاه استقلال: کاظم قیم در حد آبدارچی است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی استقلال با ادبیات عجیبی درباره مدیر روابط بین‌الملل این باشگاه صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، محمود فکری در تمرین امروز استقلال در واکنش به صحبتهای یکی از هواداران تیمش درباره اینکه کاظم قیم گفته میلیچ با فکری اختلاف دارد، پاسخ عجیبی داد و گفت: "مدیر امور بین‌الملل باشگاه چه کاره است که بخواهد حرف بزند؟ او در حد یک آبدارچی است و کاره‌ای نیست که بخواهد درباره میلیچ و ... حرف بزند. میلیچ پولش را نگرفت و از لحاظ قانونی قراردادش را فسخ کرد و رفت."

سرمربی استقلال در حالی با این ادبیات درباره مدیر روابط بین‌الملل باشگاهش صحبت کرده که قیم مسئول اصلی ارتباط با بازیکنان خارجی تیم است و اتفاقا رابطه خوبی با میلیچ و همچنین شیخ دیاباته دارد.

قیم هم البته در برابر حرفهای فکری سکوت نکرده و از خودش دفاع کرده است. او به خبرگزاری ایرنا(که اشتباها عکس مهدی روحی را در مطلب مربوط به او منتشر کرده) گفته است: "من هیچ وقت درباره میلیچ و یا اینکه بگویم او با محمود فکری مشکل داشت و از استقلال جدا شد حرفی بر زبان نیاوردم."

مدیر روابط بین الملل استقلال در ادامه صحبتهایش گفته قطعا حرفهای فکری را پیگیری خواهد کرد: "به طور حتم از طریق هیات مدیره باشگاه استقلال پیگیر حرف‌های محمود فکری خواهم بود و با جدیت این کار را انجام خواهم داد. سرمربی استقلال نباید بدون سند و مدرک به یکی از ارکان باشگاه استقلال توهین می‌کرد و به شدت از این رفتار ناراحت هستم."

1984