رضایی در گفت و گو با فوتبالی: پول خرید دستکش ندارم

رضایی در گفت و گو با فوتبالی: پول خرید دستکش ندارم

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان ماشین سازی که بسیار دل پری دارد و از شرایط موجود این تیم ناراضی است درخواست رسیدگی به یکسری مسائل را دارد.

 به گزارش فوتبالی، ماشین سازی در سه بازی اخیر روند صعودی را طی کرده است محمد امین رضایی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: روند فنی تیم ما واقعا صعودی است و از سه بازی پنج امتیاز گرفتیم و در دو بازی باید می بردیم و همه شاهدش بودند. در هر سه بازی لایق برد بودیم و همه اذعان دارند ما هرچه داریم می گذاریم و حتی بعد بازی از خستگی نمی توانیم حرف بزنیم. هر شب با درد می خوابیم. 

او در مورد تغییر کادر ادامه داد: آقای اخباری هم خیلی زحمت کشید و آقای پاشازاده هم خیلی دارد زحمت می کشد اما بحث ما فنی نیست . بازیکنان ما از جان و دل مایه می گذارند. هر چقدر هم که  قرارداد بازیکنان ما پایین است و جوان هستند و کم تجربه اند ولی داریم خوب بازی می‌کنیم و ما توانستیم از تیم‌های خوب پیکان، صنعت نفت آبادان و شهر خودرو امتیاز بگیریم و به معنای واقعی داریم تلاش می‌کنیم. ما حس می کنیم خیلی تنها هستیم.‌ ما از یک قرارداد خیلی خیلی پایین کلا ۲۰ درصد گرفته ایم. 

دروازه بان ماشین سازی در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: ما چگونه باید با این پول ها در زندگی دست و پنجه نرم کنیم به شخصه خودم متاهل هستم و شرمنده زن و بچه ام شده ام. من خرج خریدن دستکش ندارم که فقط درون دروازه تیم بایستم، این موضوع برای یک تیم لیگ برتری و یک استان خیلی زشت است. اصلا این مسائل گفتن ندارد. من پول ندارم دستکش بخرم و اگر فیلم دستکشهای من را ببینید خنده تان می گیرد. درست است که ما در قعر جدول قرار داریم اما ما هم انسان هستیم ولی باید به قولی که دادند عمل کنند. من نمی دانم چه کسی در آذربایجان یا تیم ماشین‌سازی روبروی من است که با او حرف بزنم فقط می خواهم بدانند ما در چه شرایطی هستیم. از اول فصل همین شرایط را داشتیم و اصلاً ربطی به نتایج مان ندارد. از ابتدا فصل کارت بازیکنان صادر نشد و کلی مشکل داشتیم. 

رضایی در پایان افزود: ما بازیکنی داریم که فرزند کوچک دارد و واقعاً در خرج و مخارج فرزندش عاجز است و نمی داند چه کار کند. بچه کوچک مگر می فهمد فوتبال و مشکلات آن چیست؟ باید به بازیکنان رسیدگی شود اما خیلی تنها هستیم. اگر شما دقت کنید در تمام بازی ها به خصوص  سه بازی آخر ما کنید با سر، دست و صورت جلوی توپ می رویم تا گل نخوریم و نتیجه بگیریم. من چندسال فوتبال بازی کردم و چنین چیزی ندیدم که بازیکنان بدون داشتن  هیچ امکاناتی  تمام جانشان را بگذارند.

۱۱۲۲