نقی‌زاده: با احترام به سپاهان، صعود می‌خواهیم

نقی‌زاده: با احترام به سپاهان، صعود می‌خواهیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک مس رفسنجان تاکید کرد با برنامه‌ریزی و تلاش زیاد به دنبال برتری مقابل سپاهان هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، علیرضا نقی‌زاده درباره تساوی مس رفسنجان مقابل گل‌گهر اظهار کرد: در شروع بازی گل‌گهر بی‌محابا حمله می‌کرد و توپ‌های زیادی روی دروازه ما ریخت، اما به مرور زمان تیم ما سر و شکل گرفت و بهتر کار کردیم. در نیمه دوم هم فرصت‌های خوبی به وجود آوردیم و به دروازه آنها نزدیک شدیم که به گل نرسیدیم.

او ادامه داد: طبق دستورات تاکتیکی آقای ربیعی و مربیان تیم در این مسابقه عمل کردیم و آنالیز خوبی از گل‌گهر داشتیم. هدف ما برنده شدن بود، اما در مجموع نتیجه مساوی هم نمی‌تواند برای ما بد باشد چرا که با این یک امتیاز رتبه‌مان را هم در جدول حفظ کردیم و بالاتر از گل‌گهر ماندیم.

هافبک تکنیکی مس رفسنجان یادآور شد: تیم ما سال اول حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد و نباید توقع از این تیم فراتر از حد باشد. شما باید مس را با تیم‌هایی که در سالیان گذشته به لیگ برتر آمدند و شرایط خوبی نداشتند، مقایسه کنید. البته می‌دانیم تیم ما خوب کار کرده و توانایی بهتر شدن هم دارد ولی باید منطقی نگاه کرده و برخورد کنیم.

نقی‌زاده در خصوص تقابل در جام حذفی مقابل سپاهان که فصل گذشته نیز در این تیم بوده است، عنوان کرد: سپاهان همیشه رقیب سرسخت و قابل احترامی بوده و امسال هم عملکرد خوبی داشته و جزو مدعیان لیگ برتر است ولی ما هم نشان دادیم برابر هیچ تیمی دست و پا بسته نیستیم و مطمئن باشید با تمام توان مقابل سپاهان کار می‌کنیم تا به برتری رسیده و به مرحله بعد برویم.

7474