زاهدی: خیلی زود به سپاهان خوردیم!

زاهدی: خیلی زود به سپاهان خوردیم!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع مس رفسنجان معتقد است توانایی برتری مقابل سپاهان را دارند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مسیح زاهدی در خصوص دیدار حذفی مس رفسنجان مقابل سپاهان اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی برای این مسابقه داشتیم و در بهترین شرایط روحی و بدنی هستیم؛ امیدوارم با ارائه نمایش منطقی و غیراحساسی برابر سپاهان، یکی از بهترین بازی‌های خود را ارائه کنیم و به برد برسیم.

او ادامه داد: درست است که سپاهان هفته‌های خوبی پشت سر گذاشته و تیم بالای جدولی و مدعی به حساب می‌آید ولی ما هم دست کمی از آنها نداریم و هماهنگ‌تر و همدل‌تر از تمام بازی‌های فصل هستیم و می‌خواهیم کار بزرگی در جام حذفی انجام دهیم. نمی‌خواهیم اول کار کنار برویم چراکه اهداف بزرگی در سر داریم و برای رسیدن به آنها تلاش می‌کنیم.

مدافع میانی مس رفسنجان اضافه کرد: معتقد هستم تیم ما و سپاهان خیلی زود بهم خوردند. به نظرم دو تیم کیفیت فنی و توانایی بالایی دارند و این بازی حداقل باید در مرحله یک چهارم یا نیمه نهایی انجام می‌شد تا تماشاگران هم بازی زیبایی ببینند ولی تقدیر به این شکل رقم خورده و باید با قدرت وارد بازی شویم تا صعود کنیم.

زاهدی با اشاره به شرایط مس در لیگ برتر و تساوی اخیرشان مقابل گل‌گهر عنوان کرد: به نظرم دو نیمه متفاوت رقم خورد؛ در نیمه اول زیر فشار حملات گل‌گهر بودیم ولی در نیمه دوم بهتر کار کردیم و شانس گلزنی هم داشتیم. تساوی در این دیدار به حفظ جایگاه ما کمک کرد و روحیه تیم را برای بازی در جام حذفی بالا نگه داشت. 

4344