محمدی مهر در گفت و گو با فوتبالی: روی تاکتیک تیمی پاس گل دادم

محمدی مهر در گفت و گو با فوتبالی: روی تاکتیک تیمی پاس گل دادم

پایگاه خبری فوتبالی- فرشاد محمدی مهر در دو هفته اخیر با زدن یک گل و دادن دو پاس گل بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، فرشاد محمدی مهر در مورد پیروزی ذوب آهن مقابل شهر خودرو دررقابت های جام حذفی گفت: خدا را شکر توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم و به روند رو به رشد خودمان ادامه بدهیم. انشالله که این برد ادامه دار باشد و بتوانیم روز به روز و بازی به بازی بهتر بشویم و هوادارمان را خوشحال کنیم . ما خیلی داریم تلاش میکنیم و تمرینات خوبی انجام می دهیم. این بازیکن که  در دیدار با شهر خودرو  پاس گل داد در این خصوص عنوان کرد : پاس گل هم روی تاکتیک تیمی بود که قبلا رویش کار کرده بودیم . خدا را شکر شرایط تیم بهتر شده و در کنارش عمل کرد همه ما نیز بهتر شده است و من خوشحالم که توانستم همانند بازی قبلی که گل زدم و پاس گل دادم   باز هم پاس گل بدهم  و امیدوارم که بتوانم این روندم را ادامه بدهم و هم به  خودم و هم تیمم کمک کنم . 

 بازیکن ذوب آهن در پایان در مورد دیدار پیشه رو با پیکان افزود : ما پیروزی مقابل شهر خودرو در جام حذفی را فرموش کردیم و تمرکزمان روی بازی با پیکان است و امیدوارم همین روند رو به رشدمان را ادامه بدهیم و با شکست پیکان بیش از پیش هواداران را خوشحال  و بتوانیم جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم.

۱۱۲۲