حمودی در گفت و گو با فوتبالی: زمان چک‌های ما روز جمعه بود/ استقلال با مجیدی احیا می‌شود

حمودی در گفت و گو با فوتبالی: زمان چک‌های ما روز جمعه بود/ استقلال با مجیدی احیا می‌شود

ایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق استقلال امیدوار است این تیم با فرهاد مجیدی احیا شود.

به گزارش فوتبالی، علی حمودی در مورد اینکه چرا تصمیم گرفت به لیگ یک و شاهین بوشهر برود به خبرنگار ما گفت: به خاطر اسم شاهین تصمیم گرفتم به این تیم بروم. دوست داشتم تجربه جدیدی کنم.‌خدا را شکر شرایط خوب است و شاهین تیم ریشه‌داری است و بوشهر مردمان بسیار خوبی دارد.

این بازیکن که سالها در سمت راست استقلال بازی کرده، درباره بازیکنان کناری این تیم گفت: وریا غفوری می‌تواند ملی پوش شود. او بازیکنی است که تمام توانش را در زمین می‌گذارد. زمانی که من استقلال بودم، من و خسرو زوج بودیم و همه چیز به این برمی‌گردد که بتوانید زوج خوبی تشکیل دهید. در کل سمت راست استقلال مشکل خاصی در حال حاضر ندارد.

سوال بعدی ما از حمودی درباره دلیل قهرمان نشدن استقلال در طی چند سال اخیر است: یکی از دلایلش مدیرانی است که در این چند سال به استقلال آمدند. در زمان آقای فتح‌الله‌زاده هم مشکلاتی بود و من خودم ۴ چک از ایشان دارم که تاریخ پاس کردنشان روز جمعه بود که البته بعداً پاس شد. آن موقع مثل الان خیلی پول نبود و خدا شاهد است خیلی‌ها شب عیدی پول نداشتند به خانه بروند ولی همان سال ها قهرمان حذفی شدیم و می‌توانستیم در لیگ هم قهرمان شویم. همیشه ضعف مدیریت استقلال باعث شده در این چند سال نتیجه نگیرد. گاهی اوقات هم می‌بینید خریدهایی که انجام می‌شود در زمانی است که سرمربی تیم مشخص نشده و یکسری مدیران با بعضی از بازیکنان قرارداد می‌بندند و‌ همین مشکل ساز می‌شود 

وی ادامه داد: اگر می‌بینید که پرسپولیس چند سال پشت‌ سر هم  قهرمان شده حاصل تلاش و زحمات آقای برانکو است. یادم است که این تیم یک سال در رده سیزدهم جدول بود ولی آخرش به ثبات فنی رسید و الان شرایط طوری شده که هر بازیکنی که به این تیم می‌رود ۹۰ درصد جواب می دهد . بعد از  برانکو آقای گل محمدی آمد و همان روش را پیاده کرد ولی در چند سال گذشته ما چنین چیزی را در استقلال نداشتیم و مدیریت و مربی و بازیکن مدام عوض می شدند و ثباتی نبود.

حمودی در پایان افزود: من با مجیدی همبازی بودم. او بازیکن بسیار باشخصیتی بود و الان هم زحمت کشیده و دوره دیده است. امیدوارم آقای مجیدی و کادر فنی جدیدش استقلال را احیا کنند.

۱۱۲۲