قاضی: برخی شرایط باعث تغییر تیم هایم شد

قاضی: برخی شرایط باعث تغییر تیم هایم شد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم مس رفسنجان می گوید که تعطیلی های مداوم لیگ بیستم باعث شده است تا مربیان کار سختی برای نگه داشتن تیم هایشان در شرایط ایده آل داشته باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال مس رفسنجان که خود را برای حضور در هفته نوزدهم لیگ برتر آماده می کند، چند روزی است که تمرینات خود را در سال جدید آغاز کرده است. محمد قاضی مهاجم رفسنجانی ها می گوید با جذب بازیکنان جدید سعی دارند تیم منسجمی را در ادامه لیگ بسازند.

قاضی در ابتدای صحبت هایش در خصوص شرایط مس رفسنجان گفت: ضمن تبریک سال نو، امیدوارم که 1400 سال خوبی باشد و هر چه زودتر از شر ویروس کرونا خلاص شویم و به شرایط عادی زندگی بازگردیم. خدا را شکر شرایط تیم خوب است. یک سری تغییرات داشتیم و بازیکنان جدیدی را جذب کردیم. 

وی ادامه داد: امیدوارم بازیکنان جدید هر چه زودتر با تیم به هماهنگی برسند و آماده حضور در رقابت ها شویم. همانطور که می دانید وضعیت لیگ به گونه ای است که تعطیلات در آن زیاد بوده و بازی ها نیز هر چند وقت یکبار متوقف می شود. کار مربیان برای نگه داشتن تیم در شرایط ایده آل سخت است ولی با این تفاسیر تمام تلاشمان را می کنیم که تیم خوب و منسجمی داشته باشیم.

قاضی درخصوص دریافت مطالباتش از پرسپولیس و استقلال گفت: مدت زمان زیادی از طلب من می گذرد و اکنون نمی دانم در این خصوص چه صحبتی شده ولی طلب من از سرخابی ها برای خیلی وقت قبل است.

مهاجم مس درباره شرایط خودش در آینده و اینکه قصد دارد فوتبالش را در چه تیمی به پایان برساند، گفت: اگر شرایط ایده آل باشد، من سعی می کنم در تیم ها بمانم ولی این جابجایی ها به این دلیل بود که مسائل مختلفی باعث شد تیمم را تغییر دهم.

وی ادامه داد: من سه سال در ذوب آهن حضور داشتم و به نائب قهرمانی آسیا نیز دست یافتیم و شرایط خوبی نیز در فولاد داشتم. اما در سایر تیم ها شرایط ایده آل نبود و تصمیم گرفتم تیمم را تغییر دهم.

6641