شوخی ماتیچ با فرناندز: واضح است توپ رونالدو از خط رد نشده!

شوخی ماتیچ با فرناندز: واضح است توپ رونالدو از خط رد نشده!

پایگاه خبری فوتبالی – نمانیا ماتیچ صرب به شوخی با فرناندز،‌ هم‌تیمی پرتغالی خود بابت صحنه جنجالی دیدار صربستان و پرتغال پرداخت.

به گزارش فوتبالی، هرچند تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد توپ رونالدو در بازی تیم ملی پرتغال مقابل صربستان از خط رد شده اما هنوز بحث و جدل در این رابطه زیاد است زیرا در صورت گل اعلام شدن توسط داور، پرتغال می‌توانست به راحتی ۳ امتیاز بسیار مهم را کسب کند و تا حدودی خیال سانتوس، سرمربی این تیم بابت صعود آسان شود.

نکته بامزه واکنش نمانیا ماتیچ، بازیکن صربستانی منچستر یونایتد است. او سال گذشته از بازی‌های ملی خداخافظی کرده اما تصمیم گرفت درباره صحنه مشهور با برونو فرناندز،‌ بازیکن پرتغالی منچستر یونایتد شوخی کند. او که حالا در کمپ تمرینی منچستر یونایتد به سر می‌برد صحنه عبور توپ از خط را با فوتوشاپ تغییر داده و پرینت آن را روی کمد برونو فرناندز در رختکن منچستر نصب کرده است.

ماتیچ توپ را روی خط گذاشته و با انتشار یک عکس از چسباندن پرینت روی کمد فرناندز در اینستاگرام نوشته: توپ روی خط است. آیا همه چیز حالا واضح است؟
گفتنی است همچنان حواشی مربوط به این صحنه ادامه دارد و حتی برخی منابع گفته‌اند شاید رونالدو بابت عصبانیت پس از آن و پرتاب بازوبند محروم شود.

1101