تقابل خاطره‌انگیز نقی‌زاده با تراکتور

تقابل خاطره‌انگیز نقی‌زاده با تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تبریزی مس رفسنجان بعد از نهایی نشدن بازگشت‌اش به تراکتور این هفته مقابل تیم سابق خود قرار می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مس رفسنجان پس از سال موفقی که پشت سر گذاشت و با قهرمانی در لیگ یک و نتایج خوب در لیگ برتر برای آنها همراه بود، سال ۱۴۰۰ را با بازی مقابل تراکتور در تبریز آغاز می‌کند که این مسابقه تقابل برخی بازیکنان مس ازجمله علیرضا نقی‌زاده برابر تیم پیشین خود است.

این هافبک میانی- هجومی که در دیدارهای اخیر مس رفسنجان از ابتدا به میدان رفته و با حرکات پا به توپ و پاس به مهاجمان تیمش در خلق موقعیت موفق عمل کرده، این هفته در شهر زادهگاهش مقابل تراکتور و تیم سابق خود قرار خواهد گرفت.

نقی‌زاده دو فصل قبل یکی از نفرات اصلی تراکتور در تیم تحت هدایت جان توشاک، محمد تقوی و ژرژ لیکنز بود ولی در پایان لیگ هجدهم با نظر امیر قلعه‌نویی راهی سپاهان شد و یکسال در جمع طلایی‌پوشان حضور داشت که در این تیم فرصت تقابل با تراکتور را به دست نیاورد ولی این بار این شانس را دارد تا با نظر محمد ربیعی در تبریز برابر سرخ‌پوشان آذربایجان به میدان می‌رود.

این بازیکن در مقاطع مختلف بحث بازگشتش به تراکتور مطرح شده بود که آخرین بار در نیم‌فصل امسال بود ولی در نهایت انتقال او بخاطر مخالفت مسی‌ها انجام نشد تا او در هفته نوزدهم با لباس تیمی غیر از تراکتور در تبریز حاضر شود.

6641