قاسمی: بازی با استقلال تحت تأثیر باد بود

قاسمی: بازی با استقلال تحت تأثیر باد بود

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن پیکان می گوید که آنها در دیدار مقابل استقلال شایسته کسب پیروزی بوده اند ولی این اتفاق رخ نداده است.

به گزارش فوتبالی، آرمان قاسمی بازیکن پیکان در مورد کسب یک تساوی با ارزش مقابل استقلال، گفت: حقیقت این است که با توجه به شکست مقابل استقلال در جام حذفی و اینکه ما می توانستیم آن بازی را ببریم ولی به دلیل یک سری اشتباهات سهوی این اتفاق رخ نداد، روی این بازی برنامه زیادی داشتیم برای اینکه بتوانیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم و خودمان را تا رتبه پنجم جدول بالا بکشیم.

وی گفت: متأسفانه برنامه هایمان در نیمه اول به سرانجام نرسید و خود من یک توپ را به تیر دروازه زدم و امین درویشی هم موقعیت هایی داشت که به گل نرسیدیم. بازی در نیمه دوم کاملا تحت تأثیر باد شدید قرار گرفته بود و پاس های دو تیم روی زمین قطع می شد و متأسفانه برنامه هایی که دو تیم قصد داشتند اتخاذ کنند، به سرانجام نرسید ولی باز هم جای شکرش باقی است که توانستیم در این بازی کلین شیت کنیم و روند کسب نتایج خوبمان در نیم فصل دوم را ادامه دهیم.

بازیکن پیکان درباره اینکه آنها سال 1400 را خوب آغاز کرده اند و اینکه آنها در ادامه چه نتایجی کسب خواهند کرد، گفت: اگر قرار به خوب شروع کردن باشد که ما باید بازی را می بردیم. اما چون برنامه داشتیم و با کسب 3 امتیاز می توانستیم به رتبه های بالا برسیم ولی این اتفاق رخ نداد.

وی گفت: به هر حال به عنوان یک بازی خارج از خانه نیز کسب نتیجه مساوی مقابل استقلال، نتیجه خوبی است و امیدوارم این رویه را در سال 1400 ادامه دهیم، نتایج خوبی کسب کنیم و خودمان را به رتبه های بالای جدول برسانیم.

6641