اشک های آرین روبن پس از فیکس شدن و دو پاس گل برای تیم دوران کودکی

اشک های آرین روبن پس از فیکس شدن و دو پاس گل برای تیم دوران کودکی

پایگاه خبری فوتبالی - اولین بازی آرین روبن برای تیم بچگی اش خرونینخن از ماه سپتامبر تا کنون باعث شد تا اشک های اسطوره فوتبال هلند سرازیر شوند.

به گزارش فوتبالی، ستاره 37 ساله سابق چلسی، رئال مادرید و بایرن مونیخ در تابستان گذشته یک سال پس از بازنشستگی از فوتبال به باشگاه سابقش خرونینخن برگشت و وقتی که پس از 9 ماه برای اولین بار در این تیم فیکس شد، نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد.

روبن در ماه سپتامبر دچار مصدومیتی شدید شد و یک ماه پیش در بازی مقابل هیرنفین از روی نیمکت وارد زمین شد. روبن یکشنبه در مقابل امن بالاخره با نظر دنی بوییس سرمربی تیمش در ترکیب اصلی قرار گرفت و این وینگر کلاس بازی خود را با دو پاس گل نشان داد تا خرونینخن با نتیجه چهار بر صفر پیروز شود.

روبن که کاملا احساساتی شده بود در پایان بازی گفت :" مسیری طولانی را طی کردم. این چیزی است که می خواستم. دوست داشتم که به این باشگاه کمک کنم و فوتبال بازی کنم. وقتی می توانم و موفق می شوم، خیلی خوشحال می شوم. این مسیری بسیار طولانی و سخت بود. سخت و دشوار بود اما به جنگیدن ادامه دادم و پاداش آن را گرفتم. سعی کردم که مثل دوران بچگی لذت ببرم و برای تیم نیز برد مهمی بود."

روبن در بخش دیگری از این مصاحبه گفت که اگر مربی تیم ملی هلند بخواهد حاضر است که در یورو هم بازی کند.

4125