توکلی: نمی‌توان زحمات خطیبی را کتمان کرد/ می‌جنگیم تا سهمیه آسیا را بگیریم

توکلی: نمی‌توان زحمات خطیبی را کتمان کرد/ می‌جنگیم تا سهمیه آسیا را بگیریم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک از انگیزه بالای بازیکنان و عوامل این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت و اینکه آنها برای این هدف می‌جنگند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، شاهین توکلی درباره پیروزی تیمش برابر تراکتورسازی در جام حذفی گفت: ما در بازی با تراکتور نمایش خوبی داشتیم. خوشبختانه آلومینیوم اراک در شرایطی قرار گرفته است که بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و نتایج خوبی می‌گیرد. تراکتور هم برابر ما واقعاً حرفی برای گفتن نداشت. ما در این بازی محکوم به برد بودیم و خوشحالم که در خانه برد مهمی به دست آورده و راهی مرحله بعد شدیم.

وی با اشاره به حساسیت‌های این بازی و تقابل بازیکنان آلومینیوم اراک با رسول خطیبی یادآور شد: به هر حال این بازی یکسری حساسیت‌ها داشت که طبیعی بود. خدا را شکر که مردم اراک خوشحال شدند، ولی هیچ وقت نمی‌توان زحمات رسول خطیبی برای آلومینیوم را کتمان کرد. خطیبی تیم بسیار خوبی را برای آلومینیوم اراک بست و حالا هم علیرضا منصوریان برای تیم زحمت می‌کشد. تیم نیز با آمدن منصوریان شرایط بسیار خوبی پیدا کرد، ولی این را هم نباید فراموش کرد که خطیبی در این تیم زحمت کشید و بازیکنان خوبی را به آلومینیوم آورد تا بتوانیم در لیگ امسال نتایج خوبی بگیریم.

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک راجع به درگیری خطیبی و منصوریان خاطرنشان کرد: بالاخره حساسیت بازی روی مربیان فشار می‌آورد، ولی اتفاق خاصی بین این دو نفر به وجود نیامد. ناظر داوری و داور عجولانه تصمیم گرفتند و همه چیز در حد یک درگیری لفظی بود که این چیزها در فوتبال طبیعی است.

توکلی در مورد دوری 20 روزه‌اش از تمرینات به دلیل ابتدا به بیماری کرونا گفت: من سه هفته از تمرینات دور بودم و خدا را شکر که در نهایت به تمرینات برگشتم و برابر تراکتور هم به‌عنوان بازیکن تعویضی بازی کردم. واقعاً بیماری سختی بود. امیدوارم این بیماری هر چه زودتر ریشه‌کن شود.

وی درباره شانس تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: باشگاه برای ما شرایط ایده‌آلی رقم زده است و جدا از مبالغ قراردادها که به موقع پرداخت می‌شود، پاداش‌های خوبی هم به ما می‌دهند. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در دو جام نتایج خوبی گرفته و در نهایت سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم. ما برای رسیدن به این هدف و خوشحالی مردم اراک می‌جنگیم تا سهمیه را بگیریم.

7474