ورود ویروس کرونا به هتل تیم ملی در منامه/ اولین مبتلا، مدافع عراق!

ورود ویروس کرونا به هتل تیم ملی در منامه/ اولین مبتلا، مدافع عراق!

پایگاه خبری فوتبالی- ویروس کرونا، بازیهای گروه سوم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش فوتبالی، داستان از این قرار است که علی فائز مدافع تیم ملی فوتبال عراق که گفته می شود علیرغم دریافت دوز اول و دوم واکسن کرونا در عراق، از شر این ویروس در امان نماند و ابتلای او به کرونا اردوی یکی از همگروههای ایران را تحت تاثیر قرار داد.

البته عراقی ها و برگزارکنندگان بازیهای گروه سوم، خودشان را زیاد نگران نشان نمی دهند و بازیکن عراقی قرنطینه شده است اما این اتفاق باعث نگرانی کاروان ایران شده چرا که به جز بحرین، چهار تیم دیگر حاضر در گروه سوم، در یک هتل حضور دارند و طبیعی است این نگرانی به وجود بیاید که حضور یک کرونایی در هتل شاید باعث سرایت این ویروس به بقیه شود. 

امروز در گزارشی نوشتیم که با توجه به قوانین سخت‌گیرانه کرونایی که AFC در این مرحله از مسابقات اعمال کرده، بعید است این ویروس حتی در اردوی عراقی‌ها گسترش پیدا کند چه برسد به آنکه دامن بقیه تیمها را بگیرد اما این خبر منتشر شده که مدیران تیم ملی از ناظران AFC درخواست کرده‌اند که به خاطر ابتلای مدافع تیم عراق به کرونا، بازیکنان و عوامل این تیم به جای آنکه هر سه روز یکبار تست دهند، هر روز مجبور شوند تست آزار دهنده پی سی آر حلق و بینی را تحمل کنند. درخواستی که اگر مورد موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار بگیرد، آن وقت این مساله می‌تواند تا حدودی تمرکز عراق را به هم بریزد.

فائز به ایران می‌رسد؟

اگر چه گفته شده مدافع تیم ملی عراق به خاطر ابتلا به کرونا، بازیهای بعدی تیمش را از دست داده اما با توجه به آنکه بین ابتلا به کرونا و تست مجدد، یک بازه زمانی 10 روزه وجود دارد، شاید این بازیکن با منفی شدن تستش قبل از بازی با ایران به این دیدار برسد هر چند که با توجه به قرنطینه بودن فائز و دور بودن او از تمرینات گروهی، بعید است شاهد چنین اتفاقی باشیم.

1984