روایت جدید درباره سکه‌هایی که هدایتی به بازیکنان پرسپولیس داد

روایت جدید درباره سکه‌هایی که هدایتی به بازیکنان پرسپولیس داد

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از مسئولان سابق باشگاه پرسپولیس به صحبتهای هافبک سابق این تیم درباره سرنوشت سکه‌های اهدایی توسط حسین هدایتی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، مهرداد کفشگری به تازگی در مصاحبه‌ای جنجالی جدید را شروع کرده است.

کفشگری در آن مصاحبه گفته است: بعد از دربی 4-2 حسین هدایتی 500 سکه داده بود که به عنوان پاداش بین بچه‌ها تقسیم کنند. شما حساب کن بازیکنان و کادرفنی و تدارکات و عوامل تیم 500 سکه بینشان تقسیم کنید نفری چند سکه می‌شود؟ حدود 15 تا. اصلاً بگوییم 5 تا. چرا به هر بازیکن یک سکه دادند. به عکاس و تدارکات یک نیم‌سکه دادند. بقیه سکه‌ها کجا رفت؟ 

کفشگری صحبتهایش را اینگونه ادامه داده: اینکه می‌گویند بقیه سکه‌ها را خرج بدهی‌ها کردند بعید می‌دانم درست باشد چرا که اصلاً مدیران آن زمان تفکرات ورزشی نداشت و یادم هست من و حمید علی عسگر به دفتر باشگاه رفتیم برای مذاکره و گفتیم این مقدار می‌خواهیم. گفتند چه خبر است، یک کارمند ماهی 3 میلیون تومان حقوق نمی گیرد و چرا این همه پول می‌خواهید؟ تفکراتشان اینچنین بود و نمی‌دانستند عمر مفید یک ورزشکار 10 سال است و بر این اساس می‌خواستند قرارداد ببندند. چنین مدیرانی با چنین تفکراتی نمی‌روند سکه‌ها را برای بدهی ها هزینه کنند. اگر اینطور بود این همه بدهی از کجا آمده است؟ از 500 سکه نهایتاً 100 سکه را تقسیم کردند و بقیه‌اش مشخص نیست چه شد."

پس از این صحبت های مهرداد کفشگری با یک منبع آگاه که در آن زمان واسطه دریافت این پاداش ها به بازیکنان پرسپولیس و فرد مورد اعتماد حسین هدایتی در این موضوع بود تماس گرفتیم تا صحت و سقم ماجرا را از زبان او بشنویم.

این فرد که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی گفت: " نمی‌دانم هدف مهرداد کفشگری از بیان این صحبت ها در این مقطع زمانی دقیقا چه بوده است، آیا او قصد مطرح کردن خود را دارد یا می خواهد در دل هواداران پرسپولیس جایی باز کند؟ آنچه مشخص است بنده از سوی حسین هدایتی مامور شدم تا این پاداش ها را به باشگاه پرسپولیس تحویل داده و بر توزیع آنها نظارت داشته باشم"

این مقام مسئول که علاقه‌ای به افشای نامش نداشت، ادامه داد: " در آن زمان و علیرغم تاکید هدایتی بر تقسیم کلیه سکه‌ها، مدیرعامل وقت معتقد بود این تعداد سکه برای بازیکنان زیاد است و او به عنوان مدیرعامل شرایط باشگاه را بهتر از دیگران می‌داند. او بخشی از سکه‌ها را بین بازیکنان تقسیم و مابقی را به حساب خزانه باشگاه واریز کرد تا بتواند مشکلات مالی را حل و هزینه‌های جاری پرسپولیس را در آن زمان تامین کند. آن مدیر آدم سالم و قانونمندی بود و اتهام‌هایی که کفشگری مطرح کرده، به او نمی چسبد."

7655