دارکو بیدف: رتبه ما در جدول با نوع فوتبالی که بازی می‌کنیم در تضاد است

دارکو بیدف: رتبه ما در جدول با نوع فوتبالی که بازی می‌کنیم در تضاد است

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت، با این فوتبالی که ذوبی‌ها در فصل جاری به نمایش گذاشته‌اند، مستحق قرار گرفتن در رده پانزدهم جدول نیستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، دارکو بیدف مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن، درباره تساوی تیمش برابر آلومینیوم اراک اظهار داشت: هدف ما در این بازی چیزی جز کسب سه امتیاز نبود، ولی اتفاقات مسابقه طوری پیش رفت که در نهایت یک امتیاز گرفتیم. شاید هر دو تیم استحقاق گرفتن این امتیاز را داشتند و مسئله مهم این بود که هم ما و هم آلومینیوم چند موقعیت خوب را از دست دادیم. به هر حال این بازی حساسیت‌های خاص خودش را هم داشت و هر تیمی حاضر به قبول شکست نبود.
بیدف در مورد اینکه تنها گل ذوب‌آهن را به ثمر رساند، گفت: طبیعتاً احساس خوبی از این موضوع دارم، ولی اتفاق مهمتر این بود که تیم ما برنده می‌شد. اگر ذوب‌آهن سه امتیاز را می‌گرفت من الان خیلی خوشحال‌تر بودم، ولی متأسفانه به آن چیزی که می‌خواستیم دست پیدا نکردیم. حالا هم به بازی‌های بعدی فکر می‌کنیم و مهم این است که خیلی زود بتوانیم خودمان را در جدول چند رتبه بالا بکشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ذوب‌آهن با ادامه این روند سقوط نخواهد کرد، تصریح کرد: به هر حال جدول نشان می‌دهد که شرایط تیم ما ایده‌آل نیست، ولی این موقعیتی که در رده پانزدهم داریم با نوع فوتبالی که امسال به نمایش گذاشتیم در تضاد است. ما امسال در خیلی از بازی‌ها از لحاظ فنی و امتیازگیری به آن چیزی که حق‌مان بود نرسیدیم، الان هم شرایط سخت شده است و همه ما این وضعیت را درک می‌کنیم. البته اتفاق مثبت این است که به توانایی تیم خودمان و کیفیت فنی بازیکنان اعتماد داریم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به بازی بعدی تیمش مقابل تراکتور گفت: هر بازی در لیگ می‌تواند چالش‌های متفاوت برای ما داشته باشد. بازی با تراکتور هم سخت است، ولی امیدواریم بتوانیم به آن چیزی که در ذهن خودمان داریم دست پیدا کنیم.

6641