توکلی: مساوی نه به درد ما می‌خورد و نه استقلال/ شانس‌مان را برای قهرمانی در جام حذفی امتحان می‌کنیم

توکلی: مساوی نه به درد ما می‌خورد و نه استقلال/ شانس‌مان را برای قهرمانی در جام حذفی امتحان می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع میانی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت که در بازی عصر پنجشنبه تیمش مقابل استقلال مساوی به درد هیچکدام از دو تیم نمی‌خورد و آنها برای برد تلاش خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، شاهین توکلی درباره تساوی یک - یک تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: ما بازی خوبی انجام دادیم و این را هم باید در نظر گرفت که ذوب‌آهن نیز از لحاظ فنی جزو تیم‌های خوب لیگ برتر محسوب می‌شود و جایگاه واقعی‌اش در پایین جدول نیست. گرفتن یک امتیاز برابر ذوب‌آهن در اصفهان نتیجه بدی نبود، ولی این را هم بگویم که ما می‌توانستیم آنها را شکست بدهیم و چند موقعیت خوب را از دست دادیم.

وی با اشاره به بازی بعدی تیمش مقابل استقلال خاطر نشان کرد: این بازی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و تقابل تیم‌های سوم و چهارم جدول قطعاً جذاب خواهد بود. ما دنبال این هستیم که فاصله امتیازی‌مان را با استقلال کم کنیم و بدون شک به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نخواهیم کرد. استقلال هم دنبال برد است و فکر می‌کنم که در این بازی مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نخورد. ما میزبان هستیم و امیدوارم که با انجام یک بازی خوب استقلال را شکست بدهیم.

مدافع میانی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند در این فصل سهمیه آسیا را کسب کند هم گفت: ما در لیگ برتر موقعیت خوبی داریم و در جام حذفی هم می‌توانیم شانس‌مان را برای قهرمانی امتحان کنیم. ما جام حذفی را هم جدی گرفته‌ایم. امیدوارم در پایان فصل یک اتفاق بزرگ برای مردم اراک و هواداران رقم بزنیم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاوریم.

7474