عابدینی: نمی‌دانم منظور اکبرپور چه بوده است/ ماشین‌سازی از اول فصل مشکل داشت

عابدینی: نمی‌دانم منظور اکبرپور چه بوده است/ ماشین‌سازی از اول فصل مشکل داشت

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع راست تیم فوتبال ماشین‌سازی تغییرات پی در پی کادر فنی و مشکلاتی که ماشین‌سازان از ابتدای فصل با آن دست به گریبان بوده‌اند را باعث ناکامی آنها دانست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، فردین عابدینی درباره شکست تیمش برابر نساجی مازندران، اظهار داشت: این بازی برای هر دو تیم مهم بود و ما هم در زمین خودمان دنبال پیروزی بودیم تا امیدهای‌مان را برای ماندن در لیگ برتر زنده نگه داریم. متأسفانه شرایط آنطور نبود که ما می‌خواستیم و در نهایت مقابل تیم خوب نساجی شکست خوردیم. اگر این بازی را می‌بردیم قطعاً برای ادامه بازی‌ها انگیزه بیشتری پیدا می‌کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا ماشین‌سازی در لیگ امسال بدترین نتایج ممکن را گرفت، خاطر نشان کرد: متأسفانه تیم ما از ابتدای فصل با مشکلات زیادی روبه‌رو بود و چند بار هم کادر فنی‌مان تغییر کرد. وقتی یک تیم در چنین شرایطی قرار می‌گیرد نتیجه گرفتن خیلی سخت است، با این حال ما در بازی‌های آینده تلاش می‌کنیم تا از حیثیت ماشین‌سازی دفاع کنیم و حداقل بازی‌های شرافتمندانه‌ای انجام دهیم. کار ما واقعاً برای ماندن در لیگ برتر سخت شده است، ولی نباید در بازی‌های پایانی بی‌انگیزه باشیم.

مدافع راست تیم فوتبال ماشین‌سازی در واکنش به صحبت‌های علیرضا اکبرپور که گفته بود بعضی از بازیکنان ماشین‌سازی نسبت به وضعیت این تیم بی‌خیال هستند و کم‌کاری می‌کنند، تصریح کرد: من نمی‌دانم منظور آقای اکبرپور چه بوده است. به هر حال ایشان نظرش را گفته است. من فکر می‌کنم بازیکنان ماشین‌سازی بیشتر از هر چیزی به فکر آبرو و شخصیت خودشان باشند. ما در تمرینات و بازی‌ها تا جایی که می‌توانیم تلاش می‌کنیم، ولی متأسفانه شرایط تیم از همان ابتدا خوب نبود و اتفاقاتی رخ داد که کار ماشین‌سازی به اینجا کشید.

7474