آوخ: اگر بازیکنان من را نمی‌گرفتند اخراج می‌شدم/ فقط مقابل سپاهان نمایش بدی داشتیم

آوخ: اگر بازیکنان من را نمی‌گرفتند اخراج می‌شدم/ فقط مقابل سپاهان نمایش بدی داشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بعد از زدن گل دوم اگر بازیکنان تیم من را نمی‌گرفتند اخراج می‌شدم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مهرداد آوخ درباره پیروزی تیمش مقابل فولاد گفت: این یک برد دراماتیک بود و ما در دقایق تلف شده دو گل زدیم تا برنده از زمین بیرون بیاییم. واقعاً نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی داشتیم و روی یک اشتباه گل اول را خوردیم که کارمان سخت شد. با این حال تا آخرین لحظه ناامید نبودیم و خدا را شکر می‌کنم که به یک برد دراماتیک دست پیدا کردیم.
وی ادامه داد: در دقیقه 88 بود که به اسکوربورد نگاه کردم و از خدا کمک خواستم. اینکه در دقایق تلف شده دو گل زدیم واقعاً حس عجیبی داشت و من وقتی به رختکن رفتم به مدیرعامل باشگاه گفتم که در پایان بازی یاد مسابقه معروف ایران و استرالیا افتادم.

آوخ که در این بازی گل برتری مس رفسنجان را به ثمر رساند، در این مورد اظهار داشت: خیلی خوشحالم که برای تیمم گل زدم. بعد از گل می‌خواستم پیراهنم را در بیاورم که اگر این کار را انجام می‌دادم، اخراج می‌شدم. خوشبختانه چند ثانیه بعد از گل بازیکنان من را گرفتند و به زمین افتادم. واقعاً شانس آوردم که اخراج نشدم! من این گل را به کارگران کارخانه مس و مردم خوب رفسنجان تقدیم می‌کنم.

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان صحبت‌هایش تصریح کرد: ما در چند بازی نتیجه نگرفتیم، ولی فقط مقابل سپاهان نمایش بدی داشتیم. مطمئناً تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های باقیمانده خوب امتیاز بگیریم و در نهایت یک جایگاه مناسب را به دست بیاوریم.

6641