باز شدن پرونده مهاجم رم به خاطر کتک زدن یک سارق

باز شدن پرونده مهاجم رم به خاطر کتک زدن یک سارق

پایگاه خبری فوتبالی - استفان الشعراوی مهاجم رم تحت تحقیقات دادگاه قرار دارد چرا که متهم شده که سارقی که قصد ربودن خودروی لامبورگنی او را داشته، کتک زده است.

به گزارش فوتبالی، نشریه ایتالیایی "کوریره دلاسرا" گزارش داده است که الشعراوی به اتهام صدمه شدید به "خوزه کارلوس آلیاگا ساگاردیا" که قصد ربودن خودروی این بازیکن را داشته، مورد تحقیقات قرار گرفته است. 

الشعراوی در روز دوازدهم فوریه با السیو چرچی فوتبالیست ایتالیایی و دو تن از دوستانش در حال انجام بازیهای ویدیویی بود که یک سارق را در بیرون خانه اش دید. استفان خیلی سریع از خانه خارج شد و این مرد را تعقیب کرد و در نهایت روی پایش تکل زد و او را نقش زمین کرد.

این سارق که "ساگاردیا" نام دارد، مدعی است که بعد از آن که روی زمین افتاده با ضربات شدید مشت و لگد از جانب این مهاجم مواجه شده است. البته دو شاهد مدعی هستند که ساگاردیا خودش به صورت خودش مشت زده است.

کارلو ویلانی بازپرس پرونده در حال حاضر مهاجم رم را برای ادامه تحقیقات احضار کرده است. الشعراوی در زمستان گذشته به رم برگشت که در چهارده بازی دو گل و دو پاس گل ثبت کرد. این مهاجم توان حضور در پست های مختلف خط حمله را دارد که پس از دوره ای حضور در لیگ چین دوباره به رم برگشت. این بازیکن دوره اولش در رم را در سال 2016 آغاز کرد که از میلان به رم پیوست.

4125