بالو توره: باورم نمی شد که میلان به من علاقمند است/ مایک مثل برادر من است

بالو توره: باورم نمی شد که میلان به من علاقمند است/ مایک مثل برادر من است

پایگاه خبری فوتبالی - فوده بالو توره اعتراف می کند که تصورش را نمی کرد که میلان می خواهد با او قرارداد ببندد و اکنون پس از امضای این قرارداد، بسیار خوشحال است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فوتبال ایتالیا، فوده بالو توره، بازیکن 24 ساله سنگالی با قراردادی چهار ساله به ارزش 4 میلیون یورو (به علاوه حدود 4 میلیون یورو پاداش) از تیم فوتبال موناکو به سن سیرو نقل مکان کرده است. بالو توره پس از امضای این قرارداد، در گفتگویی کوتاه با وبسایت رسمی باشگاه آث میلان ایتالیا گفت:

"در ابتدا باور نمی کردم؛ برای من، این باورنکردنی است. وقتی شنیدم این ماجرا حقیقت دارد، تا وقتی که به میلان نرسیده بودم هنوز باورم نمی شد. واقعا خوشحالم."

ملی پوش سنگال به عنوان گزینه جایگزین تئو هرناندز که انتخاب اول ترکیب میلان باقی خواهد ماند، برگزیده شده است. او در این خصوص با فروتنی خاصی گفت:

"تئو یک مدافع کناری کاملاً قدرتمند است، او از ابتدای کار خود بسیار پیشرفت کرده و یکی از بازیکنان اصلی میلان است، پس چرا باید جای او را در ترکیب اصلی میلان بگیرم؟"

بالو توره می خواهد با مایک مینیان، دروازه بان جدید میلان که جانشین دوناروما شده، برای موفقیت میلان متحد شود؛ این دروازه بان در قراردادی 16 میلیون یورویی از لیل به روسونری پیوست تا جانشین جیجیو دوناروما شود. بالو توره در مورد دروازه بان جدید میلانی ها گفت: "من قبلاً با او بازی کرده ام، ما در پاریسن ژرمن با هم بودیم و سپس در لیل نیز با هم بازی کردیم. او مانند من است. مثل برادری ناتنی از مادری دیگر. او قدرت ذهنی شگفت انگیزی دارد، برای دستیابی به اهدافش بسیار مصمم است و به آن چه که می خواهد می رسد."

9404