خرید جدید لیورپول: قدم به قدم بهتر خواهیم شد

خرید جدید لیورپول: قدم به قدم بهتر خواهیم شد

پایگاه خبری فوتبالی - ایبراهیما کوناته مدافع فرانسوی تازه وارد لیورپول به هواداران این تیم قول داد که آن‌ها با گذشت زمان پیشرفت خواهند کرد. 

به گزارش فوتبالی، تابستان امسال ایبراهیما کوناته با مبلغ سی و شش میلیون پوند از لایپزیش به لیورپول پیوست تا کلوپ بتواند نفس راحتی بکشد. قرمزهای بندر لیورپول در فصل گذشته با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردند. آن‌ها در ابتدا فن دایک را تا پایان فصل از دست دادند و بعد از آن نوبت به جو گومز و ماتیپ دیگر مدافعان مرکزی لیورپول رسید تا کلوپ تا پایان فصل با مشکل خط دفاعی مواجه شود. 

به نقل از سایت گل، لیورپول در دیداری تدارکاتی به مصاف اشتوتگارت رفت و این بازی با تساوی به پایان رسید. کوناته پس از پایان بازی به LFCTV گفت: "قدم به قدم بهتر خواهیم شد. این اولین بازی ما در پیش فصل بود و ما آماده بازی بعدی هستیم. از بازی کردن در زمین بسیار خوشحال بودم و با همه بازیکنان ارتباط خوبی برقرار کردم. لحظات فراموش نشدنی بود. بازی بدون حضور تماشاگران برقرار شد، اما من خیلی خوشحالم و فقط بابت پیروز نشدن ناراحتم. فکر می‌کنم با حضور هواداران یک سطح پیشرفت کنیم و بتوانیم بهتر بازی کنیم. هواداران برای ما خیلی خیلی مهم هستند."

4416