عکس؛ خواننده سرشناس انگلیسی با پیراهن شماره 17 تیم محبوبش

عکس؛ خواننده سرشناس انگلیسی با پیراهن شماره 17 تیم محبوبش

پایگاه خبری فوتبالی - اد شیرن، خواننده سرشناس انگلیسی در ماه مارس رسما به عنوان اسپانسر جدید پیراهن باشگاه فوتبال ایپسویچ کارش را آغاز کرد، باشگاهی که در حال حاضر در لیگ دسته سوم انگلیس کارش را آغاز کرد.

به گزارش فوتبالی، خواننده انگلیسی که در سولوفک زندگی می کد، یکی از هواداران دوآتشه باشگاه ایپسویچ است و به همین خاطر تصمیم گرفت که به مدتی یک سال به اسپانسر پیراهن های تیم های مردان و زنان این باشگاه تبدیل شود. حالا باشگاه انگلیسی تصمیم گرفته است که برای تشکر از این خواننده، نامش را در لیست تیم برای فصل 22-2021 قرار بدهد و حتی شماره 17 را نیز در اختیار وی قرار داده اند تا اگر خودش دوست داشت، به صورت رسمی وارد دنیای فوتبال شود.

اد شیرن در مصاحبه با سان گفت:" وقتی که ایپسویچ به من گفت که چه ایده ای دارد در ابتدا فکر کردم که شوخی می کنند اما استقبال کردم. به نظرم فصل فوق العاده ای خواهد بود و باعث افتخارم است که بتوانم بخشی  در این تیم باشد. فقط امیدوارم که این شماره پیراهن به صورت افتخاری برای من باشد چرا که هدف تیم صعود است و اگر من بازی کنم این اتفاق رخ نخواهد داد (می خندد)."

مارک اشتون مدیر باشگاه ایپسویچ نیز گفت که هدف از اهدای شماره 17 تیم ایپسویچ به اد شیرن این بوده که از حمایت این خواننده سرشناس تشکر کنند و امیدوارند که او را به عنوان تماشاگر در بازیهای خانگی در این فصل ببینند.

4125