هافبک برزیلی قراردادش را با آرسنال فسخ کرد

هافبک برزیلی قراردادش را با آرسنال فسخ کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ویلیان وینگر برزیلی پس از توافق با آرسنال، قراردادش را با این باشگاه فسخ و به باشگاه دوران نوجوانی‌اش، کورینتیانس پیوست. 

به گزارش فوتبالی، ویلیان سی و سه ساله در تابستان گذشته با قراردادی سه ساله از چلسی به آرسنال پیوست، اما فصل کاملا ناامید کننده را در تیم شمال لندنی سپری کرد. او در سی و هشت دیدار حضور برای توپچی‌ها، تنها موفق به زدن یک گل شد. بعد از یک فصل بدون تاثیرگذاری، میکل آرتتا تصمیم گرفت که او را از برنامه‌های خود خط بزند و پس از چند روز مذاکره، ویلیان از دستمزد دو سال باقی مانده‌اش گذشت و دوستانه با آرسنال فسخ کرد.

به نقل از سایت گل، باشگاه آرسنال طی بیانه‌ای در این باره اعلام کرد: "ما درباره فسخ قرارداد، به توافقات مشترک با ویلیان دست پیدا کردیم. این بازیکن برزیلی در آگوست سال گذشته از چلسی به ما ملحق شد و در فصل 2020-21، سی و هشت بار با پیراهن آرسنال به میدان رفت. دو سال از قرارداد ویلیان باقی مانده بود، اما طی مذاکرات مثبت و خوبی که با او و نمایندگانش داشتیم، او برای یک چالش جدید، آرسنال را به مقصد برزیل و باشگاه کورینتیانس ترک خواهد کرد. همه اعضای باشگاه آرسنال برای ویلیان آرزوی موفقیت دارند."

4416