سوال روز/ چرا پرسپولیس به دنبال مهاجم خارجی است؟

سوال روز/ چرا پرسپولیس به دنبال مهاجم خارجی است؟

پایگاه خبری فوتبالی- چرا پرسپولیس به دنبال استخدام مهاجم با کیفیت خارجی است؟

به گزارش فوتبالی، با جدایی شهریار مغانلو از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی حالا قرمزها پس از جذب حامد پاکدل به دنبال خرید یک مهاجم خارجی طراز اول(طبق ادعای ابراهیم شکوری) هستند.

خرید بازیکن خارجی همواره یکی از چالش های مربیان و مدیران فوتبال ایران بوده است و برخی باشگاههای لیگ برتری سر این موضوع، شدیدا متضرر شده‌اند. پرسپولیس هم از این داستان، مستثنی نبوده و طی سالهای گذشته، بازیکنان خارجی بی کیفیتی توسط دلال‌ها به این تیم انداخته شده‌اند! 

جونیور براندائو، کریستین اوساگونا، دی کارمو، تادئو و .. بازیکنانی بودند که از پرسپولیس پول کلانی گرفتند و اگر در رسیدن به پولشان ناکام بودند، از طریق شکایت به فیفا، اصل پول یا چند برابر پولشان را دریافت کردند. 

حالا و در شرایطی که یحیی گل‌محمدی از مدیران باشگاه خواهان جذب یک مهاجم خارجی باکیفیت شده، هواداران این تیم در فضای مجازی، از سمیعی و همکارانش خواسته‌اند که با نهایت دقت و وسواس سراغ خرید بازیکن خارجی بروند.

تجربه نشان داده قرمزها در دو دوره ای که به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند و مقابل تیم‌های ژاپنی و کره‌ای قرار گرفتند تنها مغلوب مهاجمان خارجی خوب این تیمها شدند و مهاجمان برزیلی کاشیما و اولسان با گلهایشان باعث قهرمانی تیمشان شدند و یحیی گل‌محمدی با علم به این موضوع، قصد جذب یک مهاجم خارجی باکیفیت دارد تا در بازیهای بزرگ، بتواند کار را برای این تیم در بیاورد.

این روزها اسامی مختلفی بین مهاجمان خارجی به پرسپولیس لینک شده اند اما گفته می‌شود جدی ترین گزینه این باشگاه که با او مذاکراتی هم صورت گرفته کسی نیست جز کی‌روش استنلی مهاجم فصل گذشته باشگاه سپاهان.

هر چند روزنامه خبرورزشی در گزارشی با اشاره به اعتراض‌هایی که به خرید احتمالی این بازیکن صورت گرفته از منتفی شدن حضور او در پرسپولیس نوشته اما یحیی در آخرین جلسه با مدیران باشگاه خواستار حضور این بازیکن در تیمش شده است.

حالا باید منتظر ماند و دید پرسپولیس تا قبل از بازی مقابل استقلال تاجیکستان موفق به جذب مهاجم خارجی باکیفیت خواهد شد یا نه.

7655