رسانه های ایتالیایی: احتمال بازگشت مهاجم کروات به تورین

رسانه های ایتالیایی: احتمال بازگشت مهاجم کروات به تورین

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه های ایتالیایی از احتمال بازگشت مهاجم کروات سابق بیانکونری به باشگاه تورینی بعد از اعلام بازنشستگی این بازیکن خبر می دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، روز پنجشنبه هواداران یوونتوس خبر بازنشستگی ماریو مانژوکیچ را از طریق رسانه ها دریافت کردند. شاید اخباری قابل درک با توجه به سابقه ماریو مانژوکیچ در دو سال گذشته باشد، اما هنوز یک خبر غم انگیز است. 

طرفداران بیانکونری همیشه به این بازیکن متعصب علاقه داشتند که همیشه در حالی که پیراهن سیاه و سفید را بر تن می کرد، با تمام وجود بازی می کرد. مهاجم سابق بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در تابستان 2015 به یوونتوس پیوست و در دوران حضور نخست ماسیمیلیانو آلگری به ستونی برای این باشگاه تبدیل شد. با این وجود، مائوریتسیو ساری پس از انتصاب در سال 2019 تصمیم گرفت مانژوکیچ را از ادامه حضور در تورین منصرف کند و عملا به بخش مهمی از دوران بازیگری وی پایان دهد.

مانژوکیچ دوران کوتاهی را در قطر گذراند و شانس خود را در سری آ بار دیگر در میلان امتحان کرد و با وجود داشتن پیشنهاداتی برای این فصل، این مهاجم متعصب تصمیم گرفت دوران بازی فوتبالش را پایان دهد.

با این وجود، این می تواند سرآغاز فصل جدیدی بین ماریو و یوونتوس باشد. بر اساس اخبار منتشر شده توسط رسانه ها در ایتالیا، رابطه عالی مانژوکیچ با آلگری می تواند منجر به پیوستن او به کادر فنی و مربیان تیم یوونتوس شود.

علاوه بر این، این گزارش توضیح می دهد که چگونه پیوند بین این بازیکن و باشگاه هرگز قطع نشد. همان طور که چند هفته پیش در اودینزه مشاهده شد؛ یعنی زمانی که مهاجم سابق بیانکونری در حال تشویق هم تیمی های خود از روی سکوها و حتی زمزمه کردن سرود باشگاه پس از آخرین گل کریستیانو رونالدو (که البته به علت تشخیص آفساید توسط وار پذیرفته نشد) دیده شد.

با این وجود، پیش بینی می شود که این بازیکن سابق بانوی پیر، به زودی به کادر فنی یوونتوس اضافه شود.

9404